Salg er digg!!

Apeloffen

Forumet er livet
Vært å shoppa på salg i dag... Digger salg jeg[:D] Fant ei kjempefin vinterjakke på bik bok til 99kr.. satt ned fra 799 kr...[:D][:D] Satt som ett skudd (ikke ofte det skjer) Digg,digg,digg!! Så fant jeg meg ei lue og ett skjerf til 99 kr. Og to gensere, tilsammen 124 kr..[;)]
 
Jeg eeeeelsker salg!![:D]
 
ORIGINAL: B@ST

Så morsomt da[:D]
Jeg elsker ikke salg( eller shopping generellt) for på salg er det kun de bittesmå str. som er igjen[8|]

 
Ja, pleier å ha det problemet jeg også.. Trodde ikke jeg skulle passe jakka str.M...Må vanligvis ha Large i sånt.. Men ikke i dag nei[:D]
 
Deilig å freshe litt opp i garderoben[:)]
 
Back
Topp