Apeloffen
Forumet er livet
Vært å shoppa på salg i dag... Digger salg jeg[:D] Fant ei kjempefin vinterjakke på bik bok til 99kr.. satt ned fra 799 kr...[:D][:D] Satt som ett skudd (ikke ofte det skjer) Digg,digg,digg!! Så fant jeg meg ei lue og ett skjerf til 99 kr. Og to gensere, tilsammen 124 kr..[;)]
Jeg eeeeelsker salg!![:D]
Jeg eeeeelsker salg!![:D]