Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lager en med couscous. Steker kyllingfilet, lager couscous, bruker salat, tomat, agurk og løk. Ved siden av har jeg foccacia eller rundstykke og aioli.
Laks stekt med masse fiskekrydder, salat, mango, avokado, rødløk, agurk, tomat. Og fullkornspasta vendt i pesto. Det er en slager som går igjen hos oss, kjempe god!!
Lag salat av crispi, tomat, rødløk, paprika, agurk, alfaspirer, fetaost, cashewnøtter, mais og avacado.
Stek kyllingfilet (passe store biter), på slutten av steketiden tilsetter du bbq saus og lar det trekke inn i kyllingen på høy varme et par minutter mens du rører godt. Vend dette inn i salaten og tilsett varm fullkornspasta.
Utrolig godt!!
Vi bruker salat, ruccula, cherry tomater, agurk, rødløk, kylling og/eller bacon/spekeskinke, hvitost, blåmuggost, parmesanost, litt olivenolje og salt og pepper
Knallgod kyllingsalat: salathode, agurk, tomat, mais, vårløk, paprika, gulost, kyllingfilet, bacon, valnøtter. Kylling og bacon has opp i salaten når det er varmt, og du får en lun salat. Alt må skjæres i små biter (bortsett fra valnøttene), det utgjør hele forskjellen
Serveres med baguette og en god dressing. Jeg falt spesielt for ranchdressingen til Jacobs (tror jeg det var).