Salatkylling listeria

EXIA

Flørter med forumet
Hei!

Jeg lagde meg en salat med ferdigstekt kyllingsalat som jeg har kjøpt på butikken. Jeg hadde meg meg salat på jobb i en lufttett boks, men glemte å sette den i kjøleskapet da jeg kom jobb. Den sto i romtemperatur i ca 2,5 timer før jeg spiste den. Tenkte ikke på de kunne være farlig ,men har lest om listeria nå og er bekymret:(Hva tenker dere?
 
Hei!

Jeg lagde meg en salat med ferdigstekt kyllingsalat som jeg har kjøpt på butikken. Jeg hadde meg meg salat på jobb i en lufttett boks, men glemte å sette den i kjøleskapet da jeg kom jobb. Den sto i romtemperatur i ca 2,5 timer før jeg spiste den. Tenkte ikke på de kunne være farlig ,men har lest om listeria nå og er bekymret:(Hva tenker dere?

Det skal gå fint. :)
 
Hei!

Jeg lagde meg en salat med ferdigstekt kyllingsalat som jeg har kjøpt på butikken. Jeg hadde meg meg salat på jobb i en lufttett boks, men glemte å sette den i kjøleskapet da jeg kom jobb. Den sto i romtemperatur i ca 2,5 timer før jeg spiste den. Tenkte ikke på de kunne være farlig ,men har lest om listeria nå og er bekymret:(Hva tenker dere?

tenker at det går fin. Hadde den stått ute over natten derimot hadde jeg kastet den
 
2,5 timer i romtemp går nok helt fint. Det er jo helt normalt å ha med seg matpakker som man ikke får hatt i kjøleskapet. Jeg har ikke ofret det en tanke. Jeg har hatt med meg skiver med allskens kjøttpålegg, kaviar, rekeost, o.l. som har ligget i romtemp i mange timer på jobb før lunsj.
 
Back
Topp