Salami

Attpåklatt85

Betatt av forumet
Skuddårsspirene 2024
Noen andre som savner salami på brødskiva???
Lurt veldig på om jeg kan lage toast med salami, da den varmebehandles…
Men kom over denne og den skal prøves :D
Noen som har testet?
 

Vedlegg

  • IMG_4086.png
    IMG_4086.png
    513,2 KB · Visninger: 61
Jeg synes den er helt grei, vanlig salami er bedre men dette er i mine øyne et greit alternativ :)
 
Vanlig salami er bedre, men den der funker helt fint :) nå har jeg nesten glemt hvordan salami egentlig smaker uansett :laughing002
 
I mitt første svangerskap hadde jeg dilla på denne en periode - synes fortsatt den er god, sånn til vanlig, men denne graviditeten har jeg ikke lyst på :p
 
Enig med flere her, den er ikke så god som vanlig salami, men absolutt et godt alternativ! Har spist mye av den selv, både nå og sist!
 
Jeg tenker det ikke er noe problem å lage toast med salami hvis du da varmebehandler salamien
 
All spekemat kan spises om den varmebehandles. Som de andre skriver over; Fersk salami fra Grilstad er helt ok, og et greit alternativt til vanlig salami om man vil ha det på brødskiva :)
 
Jeg liker faktisk denne bedre enn vanlig salami! Men jeg er mer en trønderfår-jente, og syns den funker som en fin mellomting :happy:
 
Du kan fint spise både spekeskinke og salami om det varmebehandles først for eksempel på pizza/ostesmørbrød. :)
Personlig har jeg holdt meg unna all spekemat da jeg ikke synes det er noe godt når det er varmebehandlet. Har ikke prøvd den kokte versjonen av salami, men tror ikke den vil falle i smak her.
 
I mitt første svangerskap hadde jeg dilla på denne en periode - synes fortsatt den er god, sånn til vanlig, men denne graviditeten har jeg ikke lyst på :p
Samme her! Den var ny vinter/vår 21, og jeg ble så glad og spiste masse av den. Men denne gangen frister det ikke i det hele tatt.
 
Jeg spiser ekstremt mye av den der som gravid nå! Litt morsomt da salami ikke har vært en favoritt før svangerskapet :hilarious:
 
Jeg spiser ekstremt mye av den der som gravid nå! Litt morsomt da salami ikke har vært en favoritt før svangerskapet :hilarious:
Samme her :hilarious: må ha den i kjøleskapet hele tiden, og spiser altså så mye av den. Men ellers spiser jeg aldri salami :hilarious:
 
Back
Topp