V Viprøver79 Glad i forumet 28 Apr 2018 #21 Junigull18 skrev: Hvilke butikker har det merket? Klikk for å utvide … Usikker. Kjøpte det i en ferskvaredisk på et kjøpesenter.
Junigull18 skrev: Hvilke butikker har det merket? Klikk for å utvide … Usikker. Kjøpte det i en ferskvaredisk på et kjøpesenter.
Elma5 Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ Oktoberfruene 2018 28 Apr 2018 #22 Viprøver79 skrev: Hehe, jeg og i dag Klikk for å utvide … Var tydeligvis veldig vanskelig å svare på, jeg har ikke fått svar ennå[emoji848] har du?
Viprøver79 skrev: Hehe, jeg og i dag Klikk for å utvide … Var tydeligvis veldig vanskelig å svare på, jeg har ikke fått svar ennå[emoji848] har du?
V Viprøver79 Glad i forumet 28 Apr 2018 #23 Elma5 skrev: Var tydeligvis veldig vanskelig å svare på, jeg har ikke fått svar ennå[emoji848] har du? Klikk for å utvide … Ikke hørt noen ting. Ikke fungerer facebooksiden deres heller. Gir litt opp.
Elma5 skrev: Var tydeligvis veldig vanskelig å svare på, jeg har ikke fått svar ennå[emoji848] har du? Klikk for å utvide … Ikke hørt noen ting. Ikke fungerer facebooksiden deres heller. Gir litt opp.