Salami

Noen som tør å spise Sushi da? Ikke tunfisk selvsagt men det andre som laks osv ?
Elsker sushi men vet ikke om jeg tør selv om det er godkjent..

Har spist det sikkert 10 ganger etter jeg fant ut jeg var gravid.
 
Hva er dere har hørt om merke Taga da? Har hørt at det skal være ok å spise da det sies å være behandlet..
 
Nei. Det går under spekemat som er fyfy. Du kan spise det om du varmebehandler det da. Type ostesmørbrød osv:)
Blir det varmt nok? Trodde det måtte i stekepanne å nesten kremeres :p Neida, men tenker oppå en pizza så blir den jo veldig varmebehandlet, i en stekepanne også, men under 4 cm ost tenkte jeg at det ikke ble varmebehandlet nok.. :/
 
Sushi skal vel være trygt :)
Koser meg med det selv ihvertfall :)

Jeg fikk beskjed at siden jeg hadde toxoplasmose som liten var jeg nå immun og kunne spise spekemat osv.

Men kan jeg ikke det allikevel da?
 
Noen som tør å spise Sushi da? Ikke tunfisk selvsagt men det andre som laks osv ?
Elsker sushi men vet ikke om jeg tør selv om det er godkjent..
Det har jeg spist flere ganger, laks og tempura maki <3 OG våruller, selv om det ikke har noe med fyfy mat å gjøre :p
 
Det har jeg spist flere ganger, laks og tempura maki <3 OG våruller, selv om det ikke har noe med fyfy mat å gjøre :p


ååååå, skikkelig nam nam nam ... nå blir arb.dagen lang frem til jeg får kjøpt dette hihi :p
 
Hehe, du får ta en sushi lunsj ;)
Skal faktisk spise det i kveld selv, se på film og ha en ordentlig koselig høstkveld med mannen <3
 
Hehe, du får ta en sushi lunsj ;)
Skal faktisk spise det i kveld selv, se på film og ha en ordentlig koselig høstkveld med mannen <3

mannen min liker ikke sushi, men ser frem til en kosekveld med han før han skal på 12timers skift imorgen og søndag :p <3
rekker ikke i lunsjen heller, så da blir det knekkebrød med flykræsj haha :p
 
mannen min liker ikke sushi, men ser frem til en kosekveld med han før han skal på 12timers skift imorgen og søndag :p <3
rekker ikke i lunsjen heller, så da blir det knekkebrød med flykræsj haha :p
Nei, det er ikke alle som setter pris på rå fisk hehe :p
All ære til dere som spiser flykræsj, det faller ikke i god jord her.. merker at jeg har problemer med å skrive det tilåmed hahah
 
Nei, det er ikke alle som setter pris på rå fisk hehe :p
All ære til dere som spiser flykræsj, det faller ikke i god jord her.. merker at jeg har problemer med å skrive det tilåmed hahah

hahahahahahaha :) har spist det daglig i lunsjen siden 4.jan i år :p noe dilla kan du si :p
 
Ikke for å være vrien, men jeg ville nok heller hørt på leger, jordmødre og Mattilsynet enn Gilde som tross alt er ute etter å selge mest mulig...
Det går nok sikkert bra, men personlig ville jeg ikke tatt sjansen :)

Neidda, men Gilde kunne aldri ha skrevet det her hvis det ikke var sant. Da ville de stått over en større katastrofe.

Jeg var alvorlig matforgiftet sist sommer, og var innlagt på sykehus. Da mistenkte jeg to ting: salami eller en pølse.

Jeg fikk vite på sykehuset at det var så si umulig å bli matforgiftet av salami. Så av den grunn er jeg ikke så hysterisk.

Mattilsynet sier spis med måte, og kun nyåpnet pakke.

Syvende og sist så må alle vurdere opp til seg selv hva de velger å gjøre.
Jeg spiser det med stor trygghet, fordi det er det rette for meg.
 
Back
Topp