Salami

Hehehehe ja:D de har sånne pølseboder mot jul jeg skal kjøpe 3 store pøler og ha hjemme som venter på meg etterpå;) men tenkte å ta med sånne ølpølser på barsel:D salt og syyyykt godt! Hvertfall nå 9 mnd uten;)

Venter en liten prins 9 November ❤
Det er jo så godt så har vært et savn, kommer nok til å kjøpe det inn jeg også! :-D Mmmmm, ølpølse er snadder! :-D Kanskje det er det jeg skal ønske meg i barselgave av familien, haha! :-D

Jeg har lest anbeflinger både for og i mot salami, så har spist det litt av og til, men mest på ostesmørbrød i ovnen:)

Jeg har ikke spist det i noen av mine svangerskap, tar ikke risken. Gleder meg syyyykt til salami på brødskiva på sykehuset! :D

Svigermor mistet en sønn pga smitte hun mest sannsynlig hadde fått ved å spise spekemat, og den gutten døde etter 3 dager pga smitten. Det er sjeldent, men det kan skje- så jeg har holdt meg unna alt. Fikk sambo til å komme med spekepølse på barsel istedenfor:)

Jeg har spist salami nå å da jeg;) med majones på. Tror ik jeg har spist d så mye, men innimellom bare. Man kan vel ik bli helt hysterisk heller.;) alt med måte vel å merke.

Den som vil spiser det om omvendt, ikke noe verre enn det ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp