Salami

Bare noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid, hadde jeg oppdaget at salami og majones bare var helt fantastisk igjen. Får sånne nykker en gang i blandt at noe er fryktelig godt. Gjett om jeg ble lei meg da jeg skjønte at jeg var gravid å måtte glemme salamien :p Kan fremdeles sitte å sippe for at jeg ikke får ha det på maten :p Varmebhenadler man den først, kan man spise den, men jeg har ikke turt å prøve på det, for det høres litt småkvalmt ut akkurat nå, med vaaaaarm salami :p

Jeg personlig spiser ikke salami, men er veldig glad i fena lår, så savner å få spse det, men for dere som er glad i salami kan jo evt lage dere ostesmørbrød med salami og gulost på. Da er det jo varmebehandlet. Og ostesmørbrød er jo godt.

Tror ikke den varmen i en ostebrød lager avgir varme nok til å drepe det som skal drepes inni der.

Jeg trodde det var fordi jeg er gravid jeg ville ha det. Men kanskje det er som dere andre sier. Bare fordi jeg ikke kan :p haha. Hadde så lyst på det sist også. Tenkte ikke på i starten at det var spekemat, så spiste jeg det i lunsjen på jobb. Så var det noen som nevnte det :p (snakker om forrige graviditet altså) men holder meg unna jeg, for sikkerhets skyld ;)

Back
Topp