Man kan ikke spise salami eller? Hehe.. Har sååå lyst på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvis du leser på matportalen så er det ikke anbefalt så lenge den ikke er varmebehandlet.Jeg og hadde såååå lyst på salami! Så leste eg på nett at hvis du fryser den ned først så går d bra Så nå er d salami hver dag rett fra frysen
mhm... kun varmebehandling som dreper den ene bakterien som kan være skadelig...hvis du leser på matportalen så er det ikke anbefalt så lenge den ikke er varmebehandlet.
hvis du leser på matportalen så er det ikke anbefalt så lenge den ikke er varmebehandlet.
jeg følger matportalen når jeg er gravid disse jordmødrene og andre har 1000 forskjellige meninger og ikke alltid riktig informasjon. sjansen for at noe skal skje er veldig liten, men JEG tar ikke sjansen for at jeg skal gjøre noe som kan skade min lille spire.
må bare si at dette handler ikke om ditt immunforsvar altså, det er fosteret det er farlig for.Jeg har spist spekemat, fårpølse - det jeg har hatt lyst på, kroppen har et immunforsvar. Jeg anbefaler ikke andre til å gjøre det samme, men jeg oppdaget ikke at jeg var gravid før jeg var i min 9 uke. Hadde jeg oppdaget at jeg var gravid før, ville jeg nok ikke ha spist alt det der.
det siste der var ikke kritikk for at du hadde spist det når du ikke visste altså, ville bare påpeke at den største faren er ikke at DU kan bli syk, men at det er fosteret det er farlig for.Ok, nå har jeg spist det jeg har spist, ikke så mye å gjøre med det nå.
Det er fy fy det, jeg er ikke noe stor salami fan egentlig.
Men husker sist svangerskap jeg hadde så sinnsykt lyst på!
Rart det der hvordan alt som ikke er lov blir ekstra fristene
åhh.. Nå fikk jeg lyst på !!