Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde ikke det var så gale så lenge det er norskprodusert og pakken ikke har vørt åpen lenge.....Gullklump skrev:
Frk.Careface skrev:
Trodde ikke det var så gale så lenge det er norskprodusert og pakken ikke har vørt åpen lenge.....Gullklump skrev:
Jeg hadde ihvertfall ikke tatt sjangsen. Er snakk om 9 mnd av livet vårt. Føler ikke helt det er verdt å gamble med livet i magen for en skive med salami.
Men det er meg:p
Hihi, dette fikk meg til å tenke på etter forrige fødsel, jordmora gikk for å smøre litt kveldsmat til meg nesten rett etter at ungen var ute, og så fikk jeg skive med fårepølse. Jeg var dødssliten etter den kraftanstrengelsen det er å føde, og i tillegg hadde jeg ikke spist fårepølse eller lignende på 9 mnd. Den ABSOLUTT beste skiva jeg noen gang har spist! Sorry for urelevant info ift tråden her: ) Men det er ihvertfall verdt å vente med salamien, jeg lover!chrisella skrev:
Før internett fantes, spiste alle salami.:pLilla-87 skrev:
Vet det er mange retningslinjer ifht mat, men noe av det går det an å ta med en klype salt..
Jeg ville tro at om man BARE har lyst på salami og ikke har noe matlyst etter å ha vært dårlig i hele første trimester f.eks, at man skal spise salami for å få i seg mat.. Det gjør ikke babyen noe godt at mor ikke får i seg noe næring heller, og man trenger den energien man kan få.:)
Men det er min mening om saken.
Selv følger jeg regelen om at maten skal være gjennomstekt/kokt (men har skeia ut med røykalaks og spekeskinke som pålegg noen ganger - uten dårlig samvittighet), også har jeg holdt meg unna muggost.
Jeg har iallfall ikke fått påvist "unormaliteter", og føler at formen så og si er på topp!:)