Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er helt trygt å spise salami og fårepølse som er norskprodusert. Legen min kalte det hysteri å droppe den type spekemat i svangerskapet. I Norge er ikke listeriasmitte noen stor risiko når man spiser produkter fra de store produsentene da hygiene og smittervernprosedyrer er ekstremt nøye. Mens fenalår, serrano o.l. bør man holde seg unna da det har økt risiko for listeria eller toksoplasmaer, særskilt gjelder dette importert spekemat.Marian87 skrev:
det er helt trygt å spise salami og fårepølse som er norskprodusert. Legen min kalte det hysteri å droppe den type spekemat i svangerskapet. I Norge er ikke listeriasmitte noen stor risiko når man spiser produkter fra de store produsentene da hygiene og smittervernprosedyrer er ekstremt nøye. Mens fenalår, serrano o.l. bør man holde seg unna da det har økt risiko for listeria eller toksoplasmaer, særskilt gjelder dette importert spekemat.Marian87 skrev:
Dette er det beste jeg har lest på lenge! Da blir det salami på mor!det er helt trygt å spise salami og fårepølse som er norskprodusert. Legen min kalte det hysteri å droppe den type spekemat i svangerskapet. I Norge er ikke listeriasmitte noen stor risiko når man spiser produkter fra de store produsentene da hygiene og smittervernprosedyrer er ekstremt nøye. Mens fenalår, serrano o.l. bør man holde seg unna da det har økt risiko for listeria eller toksoplasmaer, særskilt gjelder dette importert spekemat.Marian87 skrev:
det er så mye som kan gå galt i et svangerskap, og så utrolig mye man ikke skal spise. Tror ikke litt spekepølse er den største risikosporten man kan bedrive, da vil jeg heller rette en pekefinger mot de som røyker som en skorstein med stor babymage! DET er skadelig det!