Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vell like greit å holde seg unna alle typer salami da egentligSkinke kan du spise men ikke salami, er visst en type salami gravide kan spise men husker ikke hvem.
Åja da blir det ikke i det heletatt, for varm og svett salami er ikke helt min greieSalami burde man vist holde seg unna, men kan spises hvis man varmebehandler det. Enten på pizza eller man steke det i panna?
Ja har tenkt litt på det jeg også. Så leste jeg den artikkelen lengre opp at de fra gilde gikk bra. Men grilstad er vell like stor aktør det eller? Synes det er kjedelig at det finnes så masse vi ikke kan spiseJeg spiser gjerne salami jeg, så lenge pakken er nyåpna skinke er kokt, så den kan du spise masse av
Alt med måte, tenker jeg. Er ikke så rigid, men tar mine forhåndsregler. Jeg er kjempegld i spekemat og pleier å spise masse av det på sommeren. Forrige gang jeg gikk gravid nte jeg meg en skive spekeskinke hvis jeg fikk det servert, bare for å kjene smaken. Jeg spiste tre munnfuller av en medium stekt biff også, og salami opp til flere ganger. Crazy me Er ikke sykt flink til å skylle grønnsaker og frukt heller, men prøver å bli flink. Tar forhåndsregler når jeg er utenlands da, i det minste Og ikke en dråpe alkohol, selvsagt.Ja har tenkt litt på det jeg også. Så leste jeg den artikkelen lengre opp at de fra gilde gikk bra. Men grilstad er vell like stor aktør det eller? Synes det er kjedelig at det finnes så masse vi ikke kan spise
Se denne artikkelen fra jormorSiri.no. Salami fra store norske produsenter, som feks gilde, er ikke farlig for gravide å spise!
http://altformamma.no/141/article/item/null/salami-jatakk
Åh herregud er dette sant?? Jeg som ELSKER salami og har holdt meg unna frem til nå...men da skal jeg jammen meg kjøpe salami fra Gilde imorgen! Hurra!