Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer dessverre ikke an på mengde.Jeg tenkte aldri over at det gikk som spekemat, og trøkka ned på hele pakker med vossafår rett som det var. Hadde jeg fått det med meg, så hadde jeg nok ikke gjort det. Hvertfall ikke hele pakke.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja se der ja... du burde sitert alle som skriver at de spiser om de vil bare for å faktisk få fram at jo - babyer dør av den bakterien!!Jeg synes dette er grunn nok til å ikke spise mat som ikke anbefalt pga listeriasmitte: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/dode-av-listeria-1.4213508
Jeg synes dette er grunn nok til å ikke spise mat som ikke anbefalt pga listeriasmitte: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/dode-av-listeria-1.4213508
Men den mengden som finnes i vann er ikke farlig eller dødelig. Det er forskjellen!Ifølge denne artikkelen så er det jo også bl.a. i vann, så da bør man jo egentlig ikke drilke vann heller da.
Så spørsmålet mitt er vel da egentlig; hva kan man spise/drikke?
Ville ikke spist det som står på listen uansett selv, men slik jeg forstår det ut fra denne artikkelen, så er det mye mer enn spekemat og oster man bør unngå...![]()
Har dere salami og mykoster til den øvrige familien i kjøleskapet sammen med maten dere selv spiser?
Har dere salami og mykoster til den øvrige familien i kjøleskapet sammen med maten dere selv spiser?
At folk er så uvitende at de tror det bare er å fryse ned, skremmer meg!!! Skjønner ikke hvem som kan finne på noe sånt! Hvor tar de det fra??
Svaret mitt er selvfølgelig NEI!
24 uker <3
Får jeg noen gang høre sånt av helsepersonell skal jeg jammen meg si klart ifra om at de virkelig ikke kan gå rundt å si sånt til gravide kvinner som kanskje ikke vet det. Helt sprøtt!Jeg spiste ikke salami under graviditeten, kunne ikke falt meg inn. Men Jeg ble faktisk fortalt av jordmor at det var greit å fryse ned![]()