Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fant den ikke på Rema får lete på andre butikker i morgen!
Fant på kiwi her!
Bodde ikke du i Tr.heim? Skal ut på en runde i dag så jeg kan se om jeg finner på noen av de plassene jeg skalmå sjekke kiwi i morgen! Eller sende mannen
Bodde ikke du i Tr.heim? Skal ut på en runde i dag så jeg kan se om jeg finner på noen av de plassene jeg skal
Jeg kjøpte på Meny på SverresborgJo, gjør det skal sende mannen på kiwien senere å håpe at han finner den. Kjøpte meg sylte i går, å sammen med sennep er det en liten, men fattig trøst
Regna med de hadde den på meny ja var innom obs lade i dag, de hadde flere typer lev lettere, men ikke salamiJeg kjøpte på Meny på Sverresborg
Regna med de hadde den på meny ja var innom obs lade i dag, de hadde flere typer lev lettere, men ikke salami
Den er kokt, og dermed varmebehandlet.Hvordan vet dere at denne kan spises egt? Jeg så på den men var ikke noe som lyste grønt for min del, så jeg turte ikke
Men smaker den ordentlig salami? Hilsen Januar2021-snikerHar kun funnet den på Meny, og herregud så deilig det er med salamiiii
Men smaker den ordentlig salami? Hilsen Januar2021-sniker