nordlands pia
Glad i forumet
har fått beskjed av min saksbehandler på nav at jeg ikke hadde rett på nedkomststønad. men i dag snakket jeg med ei anna der som hadde snakka med de som var eksperter på området å ho sa at selfølgelig hadde jeg krav på det. må inrømme at jeg ble veldig glad. det beviser jo bare igjen at man ikke alltid skal høre på de som synser og mener uten egentlig å sjekke opp det de snakker om. dagen ble litt lysere nå