saksbehandlere

nordlands pia

Glad i forumet
har fått beskjed av min saksbehandler på nav at jeg ikke hadde rett på nedkomststønad. men i dag snakket jeg med ei anna der som hadde snakka med de som var eksperter på området å ho sa at selfølgelig hadde jeg krav på det. må inrømme at jeg ble veldig glad. det beviser jo bare igjen at man ikke alltid skal høre på de som synser og mener uten egentlig å sjekke opp det de snakker om. dagen ble litt lysere nå
 
oioioi, er det mulig. De bør kunne det de driver på der nede på NAV spør du meg.  Godt det ordnet seg da
 
 
nav her har ikke registrert papirene mine om engangsstønad engang[:@][:@][:@]  snakka nettopp med hovedsentralen, å ho synes det var rart, for det er jo 14 dager siden jeg leverte papirene.. de sa det skulle bare ta 2 dager!!  blir ganske frustrert, for det var mye som var planlagt når pengene kom![:@][:@][:'(]
DRITT NAV! 

*sorry jenter, litt hormonfull idag, hjalp ikke at gubben kom inn døra sur å grinete[:'(]*
 
Nedkomststønad, hva er dette ?
 
 
ORIGINAL: nordlands pia

har fått beskjed av min saksbehandler på nav at jeg ikke hadde rett på nedkomststønad. men i dag snakket jeg med ei anna der som hadde snakka med de som var eksperter på området å ho sa at selfølgelig hadde jeg krav på det. må inrømme at jeg ble veldig glad. det beviser jo bare igjen at man ikke alltid skal høre på de som synser og mener uten egentlig å sjekke opp det de snakker om. dagen ble litt lysere nå
 
ORIGINAL: trudes

oioioi, er det mulig. De bør kunne det de driver på der nede på NAV spør du meg.  Godt det ordnet seg da



Signerer! Ikke særlig tillitsvekkende når en ikke får riktig info nei[:@]. Men godt at det ordner seg da[:)]. Man må virkelig "følge med i timen" og ordne opp selv ja.
 
nedkonststønad er noe du får fra nav hvis du ikke har krav på fødselspermisjon med lønn , da får du utbetalt en engangssum på kr33000 å noe til å dekke ting med.ja du må følge med selv for det er ingen man kan stole på. sjekke allt dobbelt selv. er så gale at det skal være slik
 
ORIGINAL: BlåBobler

Ehh... nedkomstønad?? [8|]

 
Engangsstønad tipper jeg at det er det samme som [:)]
 
Back
Topp