Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Det er helt utrolig! Fikk en mail om at vi skulle sette opp opplæringsplanen min og turnus. I og med at jeg vil være såpass fersk da jeg blir borte noen dager ville jeg si ifra. Og da tok det et par dager før jeg fikk svar. Hun prøver nok da å ro seg i land med at HR-avdelingen sier hun må utlyse stillingene. Det er bare tull! Jeg ble jo tilbudt jobben og sa ja.Er du seriøs?? Tok de tilbake tilbudet? Folk skjønner virkelig ingenting..... Der ser man jo at man må gå rundt å holde ting skjult, for man blir jo straffet for å være ærlig =\
Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg har ikke organisert meg (det må jeg få gjort) og siden jeg ikke hadde skrevet under på kontrakt enda trodde jeg ikke jeg hadde noe å komme med.Strengt ulovlig sier hms ingeniøren her brudd på arbeidsmiljøloven og du har sak for å gå til retten med..
Fy fader asså. Det er helt forferdelig å se hvordan mennesker kan være! Men hvis du har dette skriftlig(?) så kan du jo kanskje gå videre med deg? Jeg ville prøvd, dette burde de ikke slippe unna med! Ring Arbeidstilsynet bare for å høre? <3Ja! Det er helt utrolig! Fikk en mail om at vi skulle sette opp opplæringsplanen min og turnus. I og med at jeg vil være såpass fersk da jeg blir borte noen dager ville jeg si ifra. Og da tok det et par dager før jeg fikk svar. Hun prøver nok da å ro seg i land med at HR-avdelingen sier hun må utlyse stillingene. Det er bare tull! Jeg ble jo tilbudt jobben og sa ja.
Ja, jeg har det på mailFy fader asså. Det er helt forferdelig å se hvordan mennesker kan være! Men hvis du har dette skriftlig(?) så kan du jo kanskje gå videre med deg? Jeg ville prøvd, dette burde de ikke slippe unna med! Ring Arbeidstilsynet bare for å høre? <3
Ja, jeg skjønner jo det veldig godt, man vil jo ikke jobbe for sånne folk!! Off, føler virkelig med deg! Er ikke no gøy med sånne vonde ting midt oppi det hele <33Ja, jeg har det på mailHar lyst til å gå videre med det, men for å være ærlig vil jeg virkelig ikke jobbe der nå. Det sier en god del om ledelsen.
...men spør du meg, hadde det vært på sin plass å tatt det videre av prinsipp - uavhengig av om du ønsker jobben lenger eller ikke. Sånn der får de ikke holde på!!Ja, jeg har det på mailHar lyst til å gå videre med det, men for å være ærlig vil jeg virkelig ikke jobbe der nå. Det sier en god del om ledelsen.
Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Jeg har ikke organisert meg (det må jeg få gjort) og siden jeg ikke hadde skrevet under på kontrakt enda trodde jeg ikke jeg hadde noe å komme med.
Joda, når du har fått ett tilbud muntlig , så gjelder dette like mye som noe skriftligså du kan bare søke opp i arbeidsmiljøloven og sende de en beskjed
dette har de ikke lov til å gjøre, så du har din rett til å hvertfall få en unnskyldning for hvordan de har oppført seg, men ville ikke jobbet der jeg heller
Jeg burde det! Tenkte at ærlighet sikkert varer lengst, men neida. Håper den hun ansetter er 3 mnd på vei og ikke har sagt noeSign denne. Når de først har gitt deg jobben er den din. Jeg ville gått videre med der, så for å så inn «tapt inntekt» du kunne hatt i jobben. Jeg driver selv med ansettelser og fikk litt store øyne når du skreiv detta! Et godt firma tenker langsiktig!