Parents2be
Flørter med forumet
Noen som har vært der til ultralyd? Veldig lang ventetid hos min vanlige gynekolog, så vurderer Sagaklinikken isteden. Ønsker å høre erfaringer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
60 kr for ultralyd? Trenger ikke henvisning? Jeg skal på søsterhjemmet til torsdagen på ultralyd men det koster 700 kr. Vil gjerne på enda en ultralyd etter denne før den ordinære i uke 18, kanskje prøve sagaklinikken da.
Nei hun heter Trine Fredriksen, har bestilt privat ultralyd hos hu imorra. Hvor mye koster ultralyd på sagaklinikken?
Jeg betalte 60 kr, altså en egenandel bareNei hun heter Trine Fredriksen, har bestilt privat ultralyd hos hu imorra. Hvor mye koster ultralyd på sagaklinikken?
Ja, vet at gynekologen heter Trine, men lurte på om du går til jordmor der også!? Hun heter Line.. Jeg jobbet på Søsterhjemmet tidligere.. Aner ikke hva UL på Sagaklinikken koster, for jeg skal bare på OUL, og det betaler vi jo ikke for..
Det er bare å ringe og bestille timeNoen som vet om man må ha rekvisisjon på sagaklinikken?
Åh? For ultralyd? Det var da veldig merkelig, der har jeg aldri hatt! Jeg har hatt rekvisisjon for utredning av barnløshet der, så jeg er vel inne i systemet sånn sett, men jeg har bare ringt å bedt om ultralyd og det vet jeg andre har gjort også. Jeg syns det var veldig rart. Man kan jo be om tidlig ultralyd hos andre gynekologer liksom.. Har du spurt hun som holder til ved PP senteret? Hun er visst utrolig flinkHmm ifølge hu jeg snakket med på sagaklinikken så må de ha rekvisisjon fra lege :/