Sagaklinikken i Skien

Parents2be

Flørter med forumet
Noen som har vært der til ultralyd? Veldig lang ventetid hos min vanlige gynekolog, så vurderer Sagaklinikken isteden. Ønsker å høre erfaringer!
 
Jeg har vært der med begge svangerskapene! Legen er veldig ålreit, har litt tørrvittig humor, men jeg føler meg veldig ivaretatt. Jeg betalte 60 kr for ultralyden og fikk ny i uke 12 fordi han syns det var så lenge til ordinær :p Han var ikke så gira på å se etter kjønn sist, men gjettet likevel riktig :) Jeg fikk ikke noe fint profilbilde av hodet til frøkna sist, men han går grundig over og ser at alt er som det skal. Han har også en helt nytt og bra 3D ultralydmaskin om du ønsker det. Jeg liker meg godt på sagaklinikken, kona sitter i skranken og de et fra Island begge to og snakker litt gebrokkent. Han er spesialist :) Han har jobbet mange år på føden i Skien før han startet for seg selv.
 
var der inne til første ultralyd denne uka, og han var veldig hyggelig og flink! Han fant ut at jeg var 10 uker og ikke først antatt 12, så han ville ha meg inn igjen når jeg var 14 uker :)
 
60 kr for ultralyd? Trenger ikke henvisning? Jeg skal på søsterhjemmet til torsdagen på ultralyd men det koster 700 kr. Vil gjerne på enda en ultralyd etter denne før den ordinære i uke 18, kanskje prøve sagaklinikken da. :D
 
Takk! Da har jeg fått time til OUL på Sagaklinikken!
 
Lykke1985
 
60 kr for ultralyd? Trenger ikke henvisning? Jeg skal på søsterhjemmet til torsdagen på ultralyd men det koster 700 kr. Vil gjerne på enda en ultralyd etter denne før den ordinære i uke 18, kanskje prøve sagaklinikken da. :D

Går du til Line på Søsterhjemmet også?
 
Nei hun heter Trine Fredriksen, har bestilt privat ultralyd hos hu imorra. Hvor mye koster ultralyd på sagaklinikken?
 
Nei hun heter Trine Fredriksen, har bestilt privat ultralyd hos hu imorra. Hvor mye koster ultralyd på sagaklinikken?


Ja, vet at gynekologen heter Trine, men lurte på om du går til jordmor der også!? Hun heter Line.. Jeg jobbet på Søsterhjemmet tidligere.. Aner ikke hva UL på Sagaklinikken koster, for jeg skal bare på OUL, og det betaler vi jo ikke for..
 
Nei hun heter Trine Fredriksen, har bestilt privat ultralyd hos hu imorra. Hvor mye koster ultralyd på sagaklinikken?
Jeg betalte 60 kr, altså en egenandel bare :)
 
Ja, vet at gynekologen heter Trine, men lurte på om du går til jordmor der også!? Hun heter Line.. Jeg jobbet på Søsterhjemmet tidligere.. Aner ikke hva UL på Sagaklinikken koster, for jeg skal bare på OUL, og det betaler vi jo ikke for..

Lurte på å bestille time hos jordmor Line på søsterhjemmet imorra, vet du om hu er flink?
 
Line er veldig flink! Jeg skal gå hos henne :)
 
Vet du om hun har ultralydapparat? Hørt at noen steder har jordmor det. Står mellom hu og en i kverndalen.
 
Hmm ifølge hu jeg snakket med på sagaklinikken så må de ha rekvisisjon fra lege :/
Åh? For ultralyd? Det var da veldig merkelig, der har jeg aldri hatt! Jeg har hatt rekvisisjon for utredning av barnløshet der, så jeg er vel inne i systemet sånn sett, men jeg har bare ringt å bedt om ultralyd og det vet jeg andre har gjort også. Jeg syns det var veldig rart. Man kan jo be om tidlig ultralyd hos andre gynekologer liksom.. Har du spurt hun som holder til ved PP senteret? Hun er visst utrolig flink :)
 
Det var rart :( nei kanskje jeg skulle prøvd hu. Vet du hva hu heter eller hva det heter det hu hører til? :)
 
Back
Topp