Safe feeder

M`sMamma

Forelsket i forumet
Nå har vi testet det med eple, og det var suksess![:D] Men hvordan rengjør dere disse etter bruk=[8|]

Ja her er safe-feederen en ordentlig hit, og han mumser i seg pære og mango med stor glede [:)]

Men...den er noe herk å rengjøre ja.... Jeg pleier å skylle den leeenge under varmt vann mens jeg gnikker og gnur for å komme innimellom alle plassene. En gang la jeg den i litt zalovann over natta, for så å skylle veldig veldig godt, en gang kokte jeg den etter jeg hadde skylt den... Føler den blir rein nok.

Men, jeg syns jeg så at de solgte refill-nett til den på apoteken (der jeg kjøpte den). For ser for meg at nettene blir litt "oppbrukt" etter en stund.

æ vaske den i oppvaskmaskin, skylle den godt for rester først.

putter den i maskina jeg[;)]

ORIGINAL: Malin A

putter den i maskina jeg[;)]

Jeg og[:)] skyller den godt for alle rester først[:)][:)]
Og posene blir slitt og bør skiftes ut inni mellom,får kjøpe bare nett der de selger feederen[:)]

jeg vrenger, skyller godt og putter den i maskinen :) gjerne 3 ganger (hvertfall når banan var oppi) [8D]

Bruker oppvaskemaskinen her også [:D]

hvor får man kjøpt disse safe feeder nettene a?? tror jeg har sett etter de absolutt overlat men finner ingen [:@]

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

hvor får man kjøpt disse safe feeder nettene a?? tror jeg har sett etter de absolutt overlat men finner ingen [:@]

Jeg har kjøpt mine refiller på Barnas Hus :)

ORIGINAL: AugustSpire

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

Jeg har kjøpt mine refiller på Barnas Hus :)

da må det bli en tønsberg tur en dag snart så jeg får kjøt det til goingen min som spiser på ALT så håper han vil like det [:D]

Jeg kjøpte refillene på apotek1 [:D]

ORIGINAL: Mollly

Jeg kjøpte refillene på apotek1 [:D]

Har o kjøpt feederen å refilene på apoteket..

Hvordan tilbreder dere frukten oppi der..?syns det virka tidlig med babyfeeder jeg....[8|]

ORIGINAL: høstbebis10

æ vaske den i oppvaskmaskin, skylle den godt for rester først.
sign

Back
Topp