Sack'n seat

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Noen som har denne og vil dele erfaring? Vurderer å kjøpe for å bruke når vi skal på besøk etc. Tenkte den var så liten og lett å ha med seg:)
 
Vi har den, men har ikke brukt den mye. Brukte den 2 ganger i sommer og den var helt grei.Har kjøpt en stol fra ikea som vi har liggende i bilen og bruker på besøk:)
 
Forresten, jeg brukte den da jeg ikke hadde lappen og reiste endel kollektivt, da var den veldig praktisk å ha med oss. Har en IKEA stol nå og kommer vel til å bruke den også :)
 
Har brukt vår mye, kjempekjekk! Hadd med på ferie, på besøk, brukt den når vi har hatt besøk osv...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde det da min gutt var liten. Super å ha med på ferie eller dersom man skal på besøk. Brukte den mange ganger med god erfaring! :)
 
Takk for alle svar:) prøvde den på besøk igår og den var jo genial :) og veldig billig:) blir nok den da!:)
 
Helt ubrukelig her! Hun satt så urolig, først tippet umhun nesten ut, så kravet hun seg ut, satt ikke noe godt og fikk hvertfall ikke i seg mat. Fanget var bedre alternativ for oss!
 
Helt ubrukelig her! Hun satt så urolig, først tippet umhun nesten ut, så kravet hun seg ut, satt ikke noe godt og fikk hvertfall ikke i seg mat. Fanget var bedre alternativ for oss!
En ærlig sak det:) funket bra når vi prøvde igår ihvertfall. Og siden det kun er som en nødløsning på besøk hos de som evt ikke har stol, så tror jeg vi tar sjansen:)
 
Denne vurdere jeg også, finnes det flere typer?
 
Personlig så liker jeg bedre de stolene som en fester i bordet- slik at ungene sitter i "lufta" over vanlig stol. Har hatt til begge mine, og skal ha til lille i magen også. Vært genial å bruke i campingvogna også :) Er nok litt større å ta med seg på farten, men er ikke så store alikevel...
 
Back
Topp