Sabeltann forestilling med 3 åring?

Ingunn_

Glad i forumet
Er det noen som har hatt med sin 3 åring på sabeltann forestilling?
Vi hadde egentlig bare tenkt å ta med 5 åringen vår, men 3 åringen er jo like opptatt av Sabeltann, tror ikke han blir redd, for han tåler masse sånn, er egentlig mest spent på om han kan klare å sitte i ro hele forestillingen. Hva er din erfaring?

Hadde jenten min med i fjor, da var hun enda ikke fylt 3 år, gikk kjempe fint :) Satt helt fint i ro gjennom hele forestillingen.. Sankker enda om det og vi må nok ned igjen i år.[;)][:D]

Har ikke noen erfaring med det, for her har vi droppet kapteinsabeltann fordi jeg syns det går for seint på kvelden.
Forestillingen begynner vel ikke før i 22-23 tiden eller noe sånn.

mi var 2,5 i fjord satt helt i ro hele forestillingen ... storkoste seg .. vi skal dit neste år igjen ...

Hadde med mini i fjor, da var han ett, og så halve forestillingen.
Nå kunne han sett på sabeltann hele dagen om han fikk lov så vi skal definitivt dit igjen i år. Har allerede bestilt billetter til premieren [:)]

Vi skal til sommeren med store snuppa vår som da er tre. Håper det går greit! Gleder meg:)

Hvorfor ikke? Er han opptatt av det, så ser jeg ikke problemet[:)] Blir det skummelt er det jo bare å holde noe for øynene. Kan kanskje være lurt å kjøpe hørselsvern i tilfelle. Clas Ohlson har de fra Kids Peltor, knallfine.

Vi hadde med 2 på 3 år i fjor.. satt som et lys. Vurderer å ha med minsta i år, men hun blir 2 så vi trenger ikek billett til hu. Vi har alt bestilt billetter til premieren og gleder oss vilt

me va der for to år sio, med tanteongen min... han va då 2,5 år å han va heilt oppslukt! men da e seint på kvelden! Han sovna på slutten!

Anbefale å ta ei goooo kvil på dagen! å ta med pute å sitta på å kanskje teppe! å snacks! Eg va gravid når me va! (i 8mnd) å eg sku virkelig hatt med meg ei puta å sitta på! hehe! *idiot!*

takk for alle tilbakemeldinger, da tar vi han og med oss! gleder oss veldig allerede!

vi har, hun eeeeelsket det!! Skal ha med minste i år, da er hun rett før 3 år. Kan alle sabeltann filmene utenatt[8D]

ORIGINAL: S_C

Hadde jenten min med i fjor, da var hun enda ikke fylt 3 år, gikk kjempe fint :) Satt helt fint i ro gjennom hele forestillingen.. Sankker enda om det og vi må nok ned igjen i år.[;)][:D]

Signerer denne![:)]
Det var jo sent på kvelden, men hu fikk sove en stund på dagen.

Back
Topp