sa

stini

Andre møte med forumet
jeg var til ul idag og det ble ikke registrert noe hjerteaktivitet.fosteret var mye mindre enn det egentlig burde være. de kunne ikke si det 100% sikkert at han er død,men det er ikke mye håp.må vente helt til mandag for å vite det sikkert.
det gjør forferdelig vondt.hadde gledet meg til strutte mage...de første sparkene.. og om det var gutt eller jente..osv..
jeg var glad i min lille baby fra jeg visste jeg var gravid,jeg skulle bli verdens beste mamma for babyen min..
jeg vil ha han tilbake igjen..
jeg blør litt,men ikke mye.var sikker på at det var store smerter og store blødninger når en sa..
så jeg var ikke forberedt på dette...
vet ikke om jeg tør å bli gravid igjen en gang..orker ikke dette en gang til.
jeg elsker min lille søte baby..

må Gud velsigne deg lille vennen min

å nei[:(] ikkje mykje eg kan sei for å trøste, men sender ein stor klem, og ein stor tanke til den vesle[:(]

Huff så leit. Kan bare gi deg ei kjempe goe klem.
Vey var du går igjennom har hatt 2 sa selv

Det er ingenting vi kan si her som gjør ting bedre, utenom at vi er veldig lei oss på dine vegne. Masse lykke til.

Vil bare gi deg en god

Dette var utrolig leit å lese...

Ville bare gi deg en *trøsteklem*

det var vondt å lese, får vondt i magen når jeg leser sånt[:(] var lenge å vente for å sjekke 1 gang til for å være sikker synes jeg. håper du får positiv beskjed på mandag om at det står bra til.

Uff, det er alltid trist å høre dette...Dessverre er du ikke alene om det, men det hjelper jo ikke deg[:(] Men ikke mist håpet for jeg tror ikke de hadde bedt deg vente så lenge om det ikke var noe håp[;)] Lykke til på mandag.Krysser alle fingre og tær og tenker på deg

Kjære deg, det var trist ogl ese...Men man har tatt feil på UL før,
så jeg håper at alt er som det skal med den lille i magen din...

Hvis du føler det blir altfor altfor lenge til mandag..., så kontakt en
privatklinikk..., hvis du føler for det...

Stor klem

KJære deg. Nå ble jeg lei meg på dine vegner. Sender deg mange gode klemmer.

så utrolig trist.
ikke gi opp'
trøsteklem fra sstine[:D]

Det var kjempetrist! Leit at du må vente så lenge, men du må trøste deg med at det er for at de skal være helt sikre. Håper det går bra med deg!

Uff for en grusom beskjed å få [:(]
Jeg fikk for to uker siden melding av en veninne som ventet nesten samtidig med meg, hun hadde vært på ultralyd i uke 18 og fikk beskjed om at det var "tomt" der inne. Hun blødde litt før det var gått 12 uker og var da til kontroll men legen ba henne bare om å hvile litt. Hun var litt redd for at det var noe galt men det var nok en stor skuffelse å få en sånn beskjed... [:'(]
Jeg håper du ikke gir opp håpet og prøver igjen men du gjør sikkert lurt i først å sørge over den du kanskje har mistet.
Men jeg håper for din skyld at det er et lite håp om liv enda..
Lykke til!

føler med deg Stini...[X(]
klem

huff håper de har tatt feil og at den lille klamre seg fast.. lykke til på mandag... tenker på deg

klem therese

Har en liten historie om ei i familien min, som kanskje kan gi deg litt håp. Dette skjedde i fjor. Hun var på UL i uke 11-12 da det var mistanker om at noe var galt. Hun fikk beskjed om at fosteret var altfor lite og svakt. Hun fikk faktisk tilbud om utskrapning samme ettermiddag, for dette fosteret kom aldri til å bli noe barn, så det var ingen vits i å vente på at det skulle miste livet og komme ut av seg selv. Heldigvis hadde hun ikke tid til utskrapning denne dagen, for hun måtte hente en unge i barnehagen. Da hun kom tilbake for utskrapning tre dager sener, tok de en ny UL først for sikkerhets skyld. Da hadde forsteret vokst masse. Ungen ble født sunn og frisk til normal tid med normal vekt/størrelse.

Får håpe babyen din også vokser masse frem til mandag. Lykke til!

Lykke til på mandag, håper det går bra.

Back
Topp