jeg var til ul idag.der kunne de ikke finne noe hjerteaktivitet og fosteret var mindre enn det skulle ha vært,det er en bitte bitte liten sjangse for at fosteret fremdeles lever så jeg skal tilbake til mandag for en ny ul og eventuelt en utskrapning... jeg har det helt fælt.jeg hadde gledet meg til å ha struttemage..kjenne de første sparkene...vite om det er gutt eller jente osv...
det hjelper meg ingenting når folk sier at det er naturens måte å fikse opp i ting på eller at jeg kan jo prøve på nytt...
jeg har vært så glad så glad for babyen min,min søte lille baby som jeg nå antageligvis aldri får sett...
hva om dette skjer igjen...??
jeg skal greie meg gjennom dette,men orker ikke en sa en gang til.. hvordan noen greier å ta abort skjønner jeg ikke.
jeg vil ha babyen min tilbake igjen.
jeg blør litt,men ikke mye.trodde det skulle være store smerter og mye blod jeg.
var ikke forberedt på dette.
får ikke sove...tenker bare på at jeg må gå å ha denne døde babyen inne i magen i en uke. vil liksom bare få det unnagjort. jeg føler han er død,har ikke noe håp.
min søte lille baby som jeg skulle vise all kjærlighet i hele verden..
det hjelper meg ingenting når folk sier at det er naturens måte å fikse opp i ting på eller at jeg kan jo prøve på nytt...
jeg har vært så glad så glad for babyen min,min søte lille baby som jeg nå antageligvis aldri får sett...
hva om dette skjer igjen...??
jeg skal greie meg gjennom dette,men orker ikke en sa en gang til.. hvordan noen greier å ta abort skjønner jeg ikke.
jeg vil ha babyen min tilbake igjen.
jeg blør litt,men ikke mye.trodde det skulle være store smerter og mye blod jeg.
var ikke forberedt på dette.
får ikke sove...tenker bare på at jeg må gå å ha denne døde babyen inne i magen i en uke. vil liksom bare få det unnagjort. jeg føler han er død,har ikke noe håp.
min søte lille baby som jeg skulle vise all kjærlighet i hele verden..