Hei! Jeg trenger å høre noen erfaringer
Jeg var bare 5+3 da det starta med en litt større blødning etterfulgt av ganske mye brun utflod. Syns strimmel testene blir en anelse svakere. Alle symptomer er borte utenom litt spente pupper fortsatt. Og jeg var avhengig av armbånd for reisesyke forrige uke, ikke noe kvalm eller unormalt trøtt lenger denne uken. Tok akkurat en clearblue som sa 3+. Vet noen om hcg synker drastisk med en gang man spontanabortere? Har murringer men ikke noe heftig kramper.
Vet ikke hva jeg skal tro lenger og jeg kommer ikke til å dra til legen fordi jeg har akkurat starta i ny jobb denne uken, legetime blir evt neste uke hvis utfloden fortsetter slik og testene likedan.
Vet ikke hva jeg skal tro lenger og jeg kommer ikke til å dra til legen fordi jeg har akkurat starta i ny jobb denne uken, legetime blir evt neste uke hvis utfloden fortsetter slik og testene likedan.

sjekket ikke hcg da men.. negativ blodprøve hos legen da jeg venter lenge før jeg dro dit.
med første så forsvant plutselig alle symptomene, kom tilbake i uke 7, og var da oppkast hver dag til uke 13. Håper på det beste for deg, skulle det være sa, så sier all forskning at det er stor sjans for at går bra neste gang og større om du prøver igjen fort, innen 3 mnd