SA?

Lillemy2906

Flørter med forumet
Hei! Jeg trenger å høre noen erfaringer :rolleyes: Jeg var bare 5+3 da det starta med en litt større blødning etterfulgt av ganske mye brun utflod. Syns strimmel testene blir en anelse svakere. Alle symptomer er borte utenom litt spente pupper fortsatt. Og jeg var avhengig av armbånd for reisesyke forrige uke, ikke noe kvalm eller unormalt trøtt lenger denne uken. Tok akkurat en clearblue som sa 3+. Vet noen om hcg synker drastisk med en gang man spontanabortere? Har murringer men ikke noe heftig kramper.

Vet ikke hva jeg skal tro lenger og jeg kommer ikke til å dra til legen fordi jeg har akkurat starta i ny jobb denne uken, legetime blir evt neste uke hvis utfloden fortsetter slik og testene likedan. :schocked028
 
Hei! Jeg trenger å høre noen erfaringer :rolleyes: Jeg var bare 5+3 da det starta med en litt større blødning etterfulgt av ganske mye brun utflod. Syns strimmel testene blir en anelse svakere. Alle symptomer er borte utenom litt spente pupper fortsatt. Og jeg var avhengig av armbånd for reisesyke forrige uke, ikke noe kvalm eller unormalt trøtt lenger denne uken. Tok akkurat en clearblue som sa 3+. Vet noen om hcg synker drastisk med en gang man spontanabortere? Har murringer men ikke noe heftig kramper.

Vet ikke hva jeg skal tro lenger og jeg kommer ikke til å dra til legen fordi jeg har akkurat starta i ny jobb denne uken, legetime blir evt neste uke hvis utfloden fortsetter slik og testene likedan. :schocked028
Jeg har bare opplevd MA foruten om veldig tidlig SA/kjemisk (der falt testen med en gang) så jeg aner ikke om det er likt, men mine tester ble ikke svakere. Til og med etter den kjemiske aborten var de streke. Ble så svakere men måtte på utskraping etter 5 uker og ble ikke borte før nesten to uker etter det igjen tror jeg.. så tror det kan henge i en stund.
Men når det er sagt så er det veldig mange med blødninger hvor det går veldig fint også, så jeg tenker det like godt kan gå bra? ❤️
 
Min erfaring er at det kan både være lite og mye blod ved en SA/MA. Så det du sier kan være ingenting, eller alt dessverre. Eneste måten å få svar på dette vil jo være en ultralyd(der du kanskje kan se hjertet om en uke) eller hcg testing neste uke. Du rekker ikke presse inn en blodprøve før etter jobb da for hcg testing?
 
Så kjedelig, føler med deg. Jeg har ikke så mye erfaring. Men spottet brunt i fem dager i uke 3 og googlet som en gal og leste på formuer flere som opplever blødninger og at det kan gå bra. Har lest at hcg testing med to dagers mellomrom kan gi svar på om den lille fortsatt lever. Og så hørte jeg nettopp på podcasten gravid uke for uke, episode uke 8, der snakker de om SA og blødninger. Håper det kommer til å gå bra, krysser fingre for deg :Heartred
 
Takk for svar alle sammen. Blir nok å bestille en legetime fordi jeg makter ikke den psykiske påkjenningen mer. Jeg får sikkert ikke time med en gang heller. :Heartpink
 
Jeg hadde kjemisk på april-termin, og da hadde jeg klassisk festeblødning som gikk over i mensen :meh: sjekket ikke hcg da men.. negativ blodprøve hos legen da jeg venter lenge før jeg dro dit.
 
Jeg hadde kjemisk på april-termin, og da hadde jeg klassisk festeblødning som gikk over i mensen :meh: sjekket ikke hcg da men.. negativ blodprøve hos legen da jeg venter lenge før jeg dro dit.
Jeg er 5+5 idag og det er alt for sent for festeblødning. Da må det eventuelt være at det kommer ut som brun utflod nå
 
Jeg er 5+5 idag og det er alt for sent for festeblødning. Da må det eventuelt være at det kommer ut som brun utflod nå
Ja, men googla ganske mye, så blødning alene trenger ikke være SA, men de synkende hcgtestene :inpain: med første så forsvant plutselig alle symptomene, kom tilbake i uke 7, og var da oppkast hver dag til uke 13. Håper på det beste for deg, skulle det være sa, så sier all forskning at det er stor sjans for at går bra neste gang og større om du prøver igjen fort, innen 3 mnd:Heartred
 
Jeg er 5+5 idag og det er alt for sent for festeblødning. Da må det eventuelt være at det kommer ut som brun utflod nå
Hvordan går det? Fikk du bestilt deg time? Fastlegekontoret burde kunne ta deg inn samme dag for å få tatt blodprøve ❤️ Om ikke så er det om du eventuelt har typ dr dropin eller lignende får du ofte time på kort varsel og noen steder også på ettermiddag så du slipper dra fra jobb. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Hei alle! Bestilte ikke noe legetime for jeg må bare betrygge meg med at testene fortsatt er like sterke (teststreken er sterkere enn kontrollstreken) og jeg fikk tross alt 3+ igår. Blødning/utfloden har gitt seg idag og symptomene er nok der men bare i mindre grad. Kanskje bare en gave siden det er første uka i ny jobb! Skal oppdatere om noe skjer :Heartred
 
Hei alle! Bestilte ikke noe legetime for jeg må bare betrygge meg med at testene fortsatt er like sterke (teststreken er sterkere enn kontrollstreken) og jeg fikk tross alt 3+ igår. Blødning/utfloden har gitt seg idag og symptomene er nok der men bare i mindre grad. Kanskje bare en gave siden det er første uka i ny jobb! Skal oppdatere om noe skjer :Heartred
Det er bra med sterk strek! ❤️
 
Back
Topp