SA

Daria

Betatt av forumet
Heisann jenter!

Er en stund siden jeg har titta innom her nå, men ville bare fortelle at jeg hadde en SA i midten av desember og er ikke gravid lengre

Det var tøft da det stod på, men det går bra nå. Jeg har stor tiltro til naturen, den er mektig sånn❤️

Håper 2019 bringer lykke for oss. Tenker på dere og håper alle julibabyene vokser seg store og fine❤️

Hilsen meg

Nei, så trist å høre!! Men godt at det går bra med deg nå :Heartred Ønsker deg alt godt :Heartred

Utrolig leit å høre ❤️
Håper 2019 bringer deg mer lykke og en liten terminspire ❤️

Så leit :( Håper spiren sitter snart og holder seg i magehulen til termin:Heartred

Det var kjempetrist at dere måtte oppleve det. Vet hvor vanskelig det er selv, selv om man stoler på at slikt skjer for en god grunn. Masse lykke til med hva som enn venter dere i 2019. :Heartred

Så trist å høre!

Håper du blir raskt gravid igjen med en spire som holder helt til termin!

Så utrolig trist å høre. Håper det går bra (ihvertfall litt bedre) med deg nå. Ønsker deg det aller beste og håper at 2019 Kringen en ny terminspire også til dere. Masse lykke til :Heartred

Ånei, så trist :Heartred
Håper du kjem fort inn at i ei anna termingruppe
Stor klem :Heartred

Så trist å høre :sorry: hadde selv en SA før jeg ble gravid med sønnen min etter bare 2 PP. Håper det går fort for dere også :) heier på deg :)

Back
Topp