SA?

Hvor stor er blødningen? Kommer det klumper? Jeg tror en SA som regel er en relativt kraftig blødning... har du kontaktet lege? Krysser fingrene for deg!❤️

Hvor langt er du på vei? Håper du kan få sjekket det så raskt som mulig. Ville ringt legevakten. Det er ikke alltid de prioriterer gravide så tidlig i svangerskapet, men om de har kapasitet kan de kanskje sjekke? Krysser fingrene for deg :Heartbigred

Hvor stor er blødningen? Kommer det klumper? Jeg tror en SA som regel er en relativt kraftig blødning... har du kontaktet lege? Krysser fingrene for deg![emoji173]️

Veldig liten, må virkelig «gni» for at det skal komme noe på papiret. Men var mest da jeg stod opp. Fortsatt murringer da[emoji31] har ikke kontaktet lege enda. Takk[emoji173]️

Hvor langt er du på vei? Håper du kan få sjekket det så raskt som mulig. Ville ringt legevakten. Det er ikke alltid de prioriterer gravide så tidlig i svangerskapet, men om de har kapasitet kan de kanskje sjekke? Krysser fingrene for deg :Heartbigred

Er 8+1 i dag. Antakelig er det ikke noe å gjøre der, får vel ikke tatt UL nå? Takk[emoji173]️

Ring legevakten for å høre, mulig du får komme inn hvis de har tid. Om de ikke kan utføre UL på helg der, så kan du få henvisning til UL på mandag.
Krysser fingrene for deg [emoji173]

Veldig liten, må virkelig «gni» for at det skal komme noe på papiret. Men var mest da jeg stod opp. Fortsatt murringer da[emoji31] har ikke kontaktet lege enda. Takk[emoji173]️
Da tror jeg faktisk ikke det er en SA. Kanskje en kombinasjon av ligamentsmerter og skjøre slimhinner eller en truende SA. Men skjønner du er redd. Ville uansett prøvd å få en legetime, enten i helgen eller på mandag! Lykke til!❤️

Da tror jeg faktisk ikke det er en SA. Kanskje en kombinasjon av ligamentsmerter og skjøre slimhinner eller en truende SA. Men skjønner du er redd. Ville uansett prøvd å få en legetime, enten i helgen eller på mandag! Lykke til![emoji173]️

Åh, tusen takk. Klamrer meg fast til håpet [emoji173]️

Kyrsser fingrene for at dette går bra[emoji171]
Jeg er 9+3 nå og har hatt blødninger nå i 18 dager. Ingen SA enda her ihvertfall.

Jeg også hadde litt magesmerter og en liten blødning tidlig uke 8, men fikk sjekket på UL dagen etter og alt så bra ut! Legen så ikke hvor blødning kom fra. Så kan være uskyldig. Men ville tatt en UL på mandag for sikkerhetsskyld. Lykke til :-)

Er 8+1 i dag. Antakelig er det ikke noe å gjøre der, får vel ikke tatt UL nå? Takk[emoji173]️

Jeg hadde en lite blødning når jeg var 8+2 og det var ingenting galt [emoji4] kanskje er det helt normalt. Men uansett greit å få sjekka det så du slipper å bekymre deg [emoji173]️ krysser fingrene

8 og 10 uker er også punkter hvor det skjer endringer ift utvikling og forløpet med hormonproduksjon så kan være blødning i den forbindelse også.
Vær forberedt på at det ikke alltid er legevakten er så forståelsesfull ift at du gjerne vil ha sjekket opp. Det er dessverre veldig mange som får beskjed om at det ikke er noe å få gjort så de får bare vente og se...

Krysser fingrene for at alt er iorden[emoji122][emoji173]️

Update: Fikk gnålt meg til time og ul i dag, og selv om jeg fryktet det verste, lå denne lille krabaten og viste seg frem [emoji173]️ Hjertet dunket perfekt og hodet syntes allerede mye mer enn på ul forrige onsdag. Nå er jeg lettet! Takk for alle gode ord og svar fra dere [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ IMG_8255.JPG

Back
Topp