Sa?

Fru.reb

Forelsket i forumet
Ånei :( blør friskt blod , gjort det i et par timer nå . Begynner å lure på om alt håp er ute :(
 
Å nei:Heartred men er jo mange som har blødninger som det likevel går bra med.
Krysser det jeg har for at det går bra:Heartred
 
Sukk! Krysser alt for deg nå...Hatt kontakt med lege? :Heartred:Heartred
 
Men det var liksom ikke bare spotting , det var en god del . :( har ikke hatt kontakt med lege , tviler på at legevakten gjør noe
 
Men det var liksom ikke bare spotting , det var en god del . :( har ikke hatt kontakt med lege , tviler på at legevakten gjør noe
Da jeg gikk med første ( som nå er 15) hadde jeg " mensen" to mnd. Så det kan gå bra for deg også:Heartred
Det er ikke mye å få gjort, men du kan få en ul som kan gi deg svar på om det er sa eller ikke. Jeg hadde hvertfall ringt å spurt.
Har vært igjennom blødning på både godt å vondt, å uansett veldig fælt å ikke vite hva som skjer:Heartred
Håper det er en uskyldig blødning
 
Jeg har også blødd litt til og fra denne gangen, men her er alt bra.
Har hatt SA før og da har jeg hatt store smerter i magen og det har kommet klomper og slimete blod [emoji17]
Krysser fingrene for deg [emoji4]
 
Alltid skummelt med blod, fikk selv panikk he, dro til U.l med engang, alt var som det skulle :) han som tok ultralyd sa hvor vanlig dette med blødning var - og gjorde meg trygg på så lenge det gir seg etter en stund uten klumper eller mørk farge skulle jeg ikke bekymre meg. Nå er det stoppet helt opp og symptomene er fortsatt i full gang (kvalme) . Ønsker deg lykke til, håper dette var en ufarlig blødning <3
 
Blødde litt jeg også når jeg var 6 uker. Fikk komme til TUL med en gang og da viste det et bankende hjerte på skjermen. Jeg blødde i to dager og så bare stoppet det. Legen min sa også at små blødninger var ikke så uvanlig. Håper blødningen din stopper snart og du kan slappe av mer. Lykke til <3
 
Håper så alt går bra med deg[emoji173]️
Det kan gå bra selv om man blør.
Forrige svangerskap hadde jeg blødninger hele veien. Det var både friskt blod og brunlig. Men alt gikk bra!
 
Takk for alle gode ord og oppmuntringer . Går rundt med murringer men det har jeg gjort hele svangerskapet , har nesten stoppet og blød og det har ikke vært noen klumper , heldigvis . Har ikke fått kontaktet lege da vi har hatt mye sykdom på jobb og jeg ikke har hatt mulighet for å reise ifra . Har egentlig tul om ca 2 uker, får se om jeg klarer å vente til da ... men kjenner jeg er veldig lei meg og tenker mye pga blødningen jeg hadde .
 
Takk for alle gode ord og oppmuntringer . Går rundt med murringer men det har jeg gjort hele svangerskapet , har nesten stoppet og blød og det har ikke vært noen klumper , heldigvis . Har ikke fått kontaktet lege da vi har hatt mye sykdom på jobb og jeg ikke har hatt mulighet for å reise ifra . Har egentlig tul om ca 2 uker, får se om jeg klarer å vente til da ... men kjenner jeg er veldig lei meg og tenker mye pga blødningen jeg hadde .
Men kjære deg :Heartred det er din helse , nå vet ikke jeg hvor du jobber men nå må du tenke på deg selv. Å hva som er best for deg, tenker du sikkert har mye stress på jobb også siden du skriver det er my sykdom der.
Jeg har hatt en sa og da var jeg på jobb helt til jeg rett å slett knakk sammen( ikke å andbefale) Når jeg nå fikk en bitteliten blødning ble jeg sykemeldt med beskjed om null stress i 14 dager.
Blødninger i svangerskap er noe man burde sjekke og hvertfall hvis du er bekymret og tenker mye på det.
Håper du får en ul snart og at alt er bra med bittelille:Heartred
 
Men kjære deg :Heartred det er din helse , nå vet ikke jeg hvor du jobber men nå må du tenke på deg selv. Å hva som er best for deg, tenker du sikkert har mye stress på jobb også siden du skriver det er my sykdom der.
Jeg har hatt en sa og da var jeg på jobb helt til jeg rett å slett knakk sammen( ikke å andbefale) Når jeg nå fikk en bitteliten blødning ble jeg sykemeldt med beskjed om null stress i 14 dager.
Blødninger i svangerskap er noe man burde sjekke og hvertfall hvis du er bekymret og tenker mye på det.
Håper du får en ul snart og at alt er bra med bittelille:Heartred

Ja jeg er veldig klar over det . Jobber i bhg som pedagogisk leder . Startet i ny jobb nå i august. Det gjør at ting blir litt vanskeligere . Skal prøve å få tak i legen til mandag :)
 
Hvordan går det med deg ? <3

Takk som spørr :) går bedre, ikke blødd noe mer og tok en gravidtest i går og streken var mye sterkere enn forrige uke, den var liksom mørkere enn kontrollstreken. Igår meldte også kvalmen min ankomst , så krysser fingrene for at dette har gått bra . Skal jo på tul om 2 uker hadde blødning i svangerskapet med eldstemann og det gikk jo bra :) så håper veldig at dette går veien !
 
Back
Topp