SA?

Milla :^)

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kom friskt blod når jeg gikk på do i dag tidlig og kjenner jeg går i kjelleren med en gang. Kjennes som de tidligere gangene så forbereder meg på at det tar deg opp med mer blod og smerte utover dagen :sour: glad for at jeg fortsatt har ferie og slipper føle på alt dette på jobb.

Det er jo flere her som det har gått bra med selv om det har komt litt blod[emoji6] Dert er det nok lurt å bestille en legetime slik at du får tatt blodprøver og slipper å gå å være usikker. Håper det går bra og stor klem!

Huff, skjønner godt at det er stressende når det kommer blod.. Men som de andre sier; det kan være helt uskyldig. Krysser fingrene for deg!

Takk for gode ord :happy: kommer det ikke noe mer i løpet av dagen skal jeg prøve holde motet oppe litt til.

Håper det var en uskyldig blødning og at alt er bra med lille [emoji173] klem!

Håper det bare er en uskyldig blødning! ❤️

Kommet litt mer på kveldingen, men ikke direkte blod eller mye. Kjenner det er vanskelig holde motet oppe etter tidligere erfaringer også :(

Forstår deg godt, blod er ikke noe gøy uansett.. hvor langt har du kommet? Har du mulighet for ul eller hcg prøver? Kan hjelpe deg å få en indikasjon på hva som skjer..
sender deg en god klem[emoji173]️

Den frykten er så vond å gå å kjenne på. Jeg har riktignok ikke hatt blødninger, men har bare kjent det på meg. Alt håp er ikke ute, få tatt hcg event bestill ultralyd om du er etter 5+4 kan de se hjerteslag hvis forholdene ligger til rette for det! Håper det er uskyldig, sender deg en klem[emoji173]️

Kom litt friskt blod i dag tidlig også. 5+0 i dag. Tok cbdigital i dag også for å se hva den viste. Fikk gravid 2-3 som i og for seg virker riktig. Prøver avvente og se hva som skjer så lenge jeg klarer. Når jeg har mistet tidligere så har det gått ganske fort fra første blødning så usikker på hva jeg skal tro denne gangen :(

Kom litt friskt blod i dag tidlig også. 5+0 i dag. Tok cbdigital i dag også for å se hva den viste. Fikk gravid 2-3 som i og for seg virker riktig. Prøver avvente og se hva som skjer så lenge jeg klarer. Når jeg har mistet tidligere så har det gått ganske fort fra første blødning så usikker på hva jeg skal tro denne gangen :(

Jeg synes det høres lovende ut hvis cbd viste 2-3. Vil tro at når det er så tidlig i svangerskapet at hcg synker ganske fort og hvis det hadde vært en sa ville den vist 1-2.
Bare for å lufte litt hva jeg tenker [emoji1]

Nå har jeg fått ganske kraftige smerter på venstre side av livmoren og føler meg sikker på at dette ikke går veien. Det har derimot ikke tatt seg opp med blødning og kommer kun litt rødt og litt brunt slimaktig. Kjenner jeg blir litt redd for EXU og veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Ringte legevakta, men ikke så mye de kunne gjøre. Skulle ringe igjen hvis smertene øker eller jeg får feber.

Back
Topp