Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere wsom har opplevd det... hvordan starter det? Og dere som har opplevd blødninger som ikke er SA- hvordan var den?Litefrø skrev:
Oppdaget litt brlod i dag... ikke mye, bare litt på papiret... men alikevel...*grøss*
Jeg hadde en sa i påsken, uke 5+2. Begynte som bittelitt blod, før det økte jevnt og trutt utover kvelden, og ble som en relativt kraftig mens. Hadde aldri vondt i verken mage eller rygg. Jeg har to fra før, og blødde ikke så mye som en dråpe i noen av svangerskapene. Det du kan kjenne deg trygg på uansett er at dersom det er en spontan abort så VIL det blø mer enn bare bitte litt! Garantert.kat* skrev:
Men jeg ville forsøkt å sjekke så fort som mulig, helst med ultralyd, da det tross alt alltid er en liten sjanse for at det er en MA. Jeg googlet meg ihjel da jeg hadde SA, og kom frem til samme svar overalt; dersom du er gravid og blør så skal du sjekkes av lege! Det kan være mange naturlige forklaringer på blødningen, stor eller liten, men man skal sjekkes, slik at du som vordende mor ikke utsettes for unødig stress, og fordi at dersom det faktisk går galt og kroppen ikke støter ut så skal du ha en utskrapning.
Når det bare var bittelitt så ville jeg forsøkt å roe nervene, det er sikkert ikke noe farlig, men som sagt; dra til legen og få svar og ro i sjela :) Lykke til!