SA?

Barebea84

Betatt av forumet
Har nå hatt bkødninger siden i går ettermiddag.. Vært hos legen idag, der var testen svakt positiv og tok sånn hcg-blodprøve.. Har ny time neste torsdag for sjekk om hva som skjer..

Kan det være SA? Veit veldig lite om det egentlig... Noen som har blødd mye så tidlig og fortsatt er alt ok?!

Hvis det evt er en SA.. Hvor lenge vil jeg da blø? Og hvor lenge til en ny EL..?

Begge gangene jeg har hatt SA så har jeg blødd som en vanlig mens bare med litt sterkere blødninger, og jeg har blødd +/- i ei lita uka. Varierer veldig fra person til person. Til meg kom eggløsningen 14 dager etter at blødningen startet.
Får håpe at disse blødningene du har er noe ufarlig [:)]

Når jeg hadde SA blødde jeg mer enn vanlig menstruasjon... men, det kommer an på hvor langt du er på vei da.... Hvor langt er du nå da?

Mange som blør en del, men som det ikke er noe galt med, og som får velskapte barn likevel! [:)]

Krysser fingrene for deg, og sender masse varme tanker!

Håper det! [:)] Føler meg jo egentlig gravid, så jeg veit ikke.. Er kvalm og har følt for å kaste opp flere ganger idag..
Håper ikke blødningene varer lenge, og at jeg kan få en positiv beskjed hos legen om ei uke..

ORIGINAL: litjpia.tm

Når jeg hadde SA blødde jeg mer enn vanlig menstruasjon... men, det kommer an på hvor langt du er på vei da.... Hvor langt er du nå da?

Mange som blør en del, men som det ikke er noe galt med, og som får velskapte barn likevel! [:)]

jeg er vel 5 uker på vei..
Blødde/spottet en del i forrige svangerskap, så tenkte til å begynne med at det var på'n igjen med det.. Men det var ikke så mye.. men håper i det lengste at alt er i orden! [:)] har ingen smerter og det er ikke like mye som vanlig menstruasjon..

ORIGINAL: Etaeb84

Blødde/spottet en del i forrige svangerskap, så tenkte til å begynne med at det var på'n igjen med det.. Men det var ikke så mye.. men håper i det lengste at alt er i orden! [:)] har ingen smerter og det er ikke like mye som vanlig menstruasjon..

Ettersom du ikke blør så mye, så går nok dette bra det, skal du se! Positivt at du ikke har noen smerter også!! [:)]

Stooooor klem!!

ORIGINAL: Etaeb84

Ettersom du ikke blør så mye, så går nok dette bra det, skal du se! Positivt at du ikke har noen smerter også!! [:)]

Stooooor klem!!

Håper så veldig at du har rett!! [:D]

Stooor klem tilbake! [:)]

Jeg begynte å blø veldig smått brunt blod i uke 7+0 uten smerter.
I uke 7+3 begynte jeg å blø frisk blod og fikk magesmerter :(
Dro til lege vakten. De gjorde ingeting. Sa at det er normalt. Jeg fikk spontan abort 2 timer etter det. Har blødd nå i 4 dager etter det... og blør fortsatt. Hcg nivået mitt er gått kraftig ned. Men det vil ta 8 dager til før HCG er ute av blodet. Det vil si at jeg hadde testet positivt på en graviditets test nå... :( Nå skal vi prøve igjen snarest mulig. Tok 11 lange måneder å bli gravid i utgangspunktet.. skikkelig nedtur.. unner ingen å opplve SA. Stort sett går det nok helt fint selvom man blør. Men vil dele mine erfaringer likvel.

Da jeg spontan aborterte, fikk jeg først brunlig utflod, også ble det bare mer og mer gammelt blod. Var på sykehuset plukket ut rester..:(

Denne gangen fikk jeg en mega stor blødning for 2 uker siden, (sannsynligvis truende abort). Testen er fremdeles positiv så håper på det beste.

Jah.. nå veit jeg ikke.. Det gav seg for 2 uker siden, og alt såg ut til å gå rette veien!

Men nå idag har jeg begynt å blø igjen, og har sterke magesmerter.. Skal til ul i morra.. Men frykter det verste!! [:(][:(][:(][:(]

Da jeg mistet var jeg 6 uker på vei og begynte med å blø litt, men økte kjapt.. Blødde som når jeg har mensen i ca en uke.. Jeg har også til vanlig kraftige blødninger og sterke smerter.. Så det var sånn ca det samme som å ha mensen... Jeg følte på meg selv også at det gikk galt... Følte meg ikke gravid lenger et par dager før jeg begynte å blø... og symptomene forsvant før jeg blødde... Men alle er jo forskjellige da, men håper den lille spira klorer seg fast hos deg

Du har sikkert allerede fått svar, men gadd ikke lese igjennom..hehe...
Men hvis en har store blødninger og testen er svak så tyder det veldig på en SA...(har hatt det 3 ganger på rad)
Du vil da blø som i en vanlig mens (litt kraftigere) Og eggløsningen kommer som vanlig som om SA er en menstrasjon...

Men legene anbefaler deg og vente til du alt har hatt en skikkelig mens før dere prøver igjen...Og det fordi at såret som blir etter en SA skal leges og det skal bli friskt og nytt kjøtt som egget kan vokse i...

Jeg ventet ikke...ble gravid 3 ganger på rad uten og ha fått mens i mellom og mistet alle 3 gangene...4 gangen fikk jeg medisiner til og beholde...For man har krav på utredning om man mister 3 ganger på rad...

Okei, takk for svar! [:)]

Nå har smertene gitt seg litt, og jeg blør heller ikke mye.. så det kan jo hende det er normalt..
Men skal på UL i morgen, så får vel et endelig svar da...
Krysse fingrene for at spiren klamrer seg fast!!

Back
Topp