SA - takk for meg...

xhellielea22

Betatt av forumet
Ja,... da sitter jeg og ser på knerten... hele 1cm lang... har snudd litt på h*n ut av nysgjerrighet og ser tydelig hodet og det lille hjertet... Holdt seriøst på å svime av da det gikk opp for meg hva det var som lå i truseinnlegget... Men jeg ble ikke overrasket.. Har blødd som en vanlig mens med litt ekstra menssmerter enn vanlig det siste døgnet.. Er faktisk veldig glad for at det i det hele tatt utviklet seg så langt.. Ganske interessant syn er det også.. Men når alt det er sagt så er det veldig tøft å se det ligge der.. er ganske trist..:(

Men men livet går videre og så får dere ha lykke til alle sammen! :) Håper alle består til Mai! :) Mye hyggelig som skjer her inne og oppholdet har vært lærerikt! :);)

Hejdå alle sammen♥

Nei ikke deg også! :( så trist :( du må ha lykke til videre, håper neste spire klorer seg fast ♡

Ånei :-( Så fælt! Sender deg en stor klem! Håper det klaffer raskt for dere igjen!

Huff, så forferdelig... :( håper du kommer deg fort gjennom dette, og at dere får en ny spire snart! :) (hos meg satt den 23 dager etter jeg mistet den forrige.) masse lykke til!

så trist å høre! håper spiren sitter fort igjen!

så trist å lese dette. må være ett sjokk stakkers. håper den sitter neste gang ♡ klem

Å nei, ikke du også...! Dette er visst ikke maibarn-dagen... Jeg også holder på å miste regner jeg med, og da er vi jo i alle fall 3 idag! Får håpe vi snart kommer på forum sammen igjen! Sender deg en stor klem i sorgen!!

Så trist!!! Håper vi sees her inne igjen vi som mister lykke til videre til dere alle!!!

Herregud :( veldig trist..
Håper det hår bra med deg og at du vil fort bli gravid igjen. Klem

Huff, fikk frysninger nå :-( så utrolig trist. Håpet det klaffer fort for dere igjen. Ta vare på degselv nå <3

nei å nei :( Håper virkelig det går fort med en ny spire i maven ;) Uffa :(

Nå fikk jeg tårer i øynene, så utrolig trist :( ønsker deg masse lykke til med neste, håper den sitter. Sender deg en god klem

Uff, kjære deg :( :( :(

Back
Topp