SA så tidlig ?

MorSineSkatter

Forelsket i forumet
Ser ut som dette kan ende i en SA. Noen med erfaring rundt dette? Har hatt noen dråper friskt blod på papiret idag, litt murringer fremme i skambeinet og ryggen men ikke smerter.
 
Hmm.. håper det bare er uskyldig! Kan jo være kjemisk når det blør så tidlig. Jeg hadde det foe noen mnd siden, da fikk jeg bare mensen et par dager senere enn forventet etter først å ha testet positivt :/
 
Er vel bare å vente å se.. Hmm hva er kjemisk? Er man ikke gravid når man får positiv graviditetstest?
 
Ja, det er ikke så mye å gjøre med det dessverre. Det er en veldig tidlig sa. Dessverre veldig vanlig, men blir vanligvis ikke oppdaget fordi man får mensen bare et par dager senere enn vanlig. Det er vel at egget er befrukta, og derfor får man positiv test, men at det ikke har festet seg og derfor får man blødning. :/ hvis du googler det, så får du sikkert opp fler og bedre forklaringer.
Krysser fingrene for at deg ikke er det hos deg :Heartred
 
Har stoppet opp nå. Både blod og murring. Rare greier... men er det som en mens når man har sa? Eller kraftige blødninger ? Vondt? Aldri hatt det før så vet liksom ikke helt hva man skal forvente om det er det som er i gjerdet..
 
Har stoppet opp nå. Både blod og murring. Rare greier... men er det som en mens når man har sa? Eller kraftige blødninger ? Vondt? Aldri hatt det før så vet liksom ikke helt hva man skal forvente om det er det som er i gjerdet..

Fint st det stoppet opp, vil tro at det et et bra tegn :) Da hadde jeg tatt en ny test :) og sett om den fremdeles ble positiv. :) Lykke til :)
 
Fint st det stoppet opp, vil tro at det et et bra tegn :) Da hadde jeg tatt en ny test :) og sett om den fremdeles ble positiv. :) Lykke til :)
Ja får krysse fingrene :) er fryktelig vond i puppene... Ville du tatt en ny test allerede imorgen? Har en med ukeindikator liggende igjen:) sist jeg tok var igår :) da viste den 1-2 uker.
 
Ja får krysse fingrene :) er fryktelig vond i puppene... Ville du tatt en ny test allerede imorgen? Har en med ukeindikator liggende igjen:) sist jeg tok var igår :) da viste den 1-2 uker.

Jeg vet ikke hvor fort det synket...?
Men om du tar i morgen og den fremdeles viset gravid, er du nok det :)
 
Last edited:
Ser ut som dette kan ende i en SA. Noen med erfaring rundt dette? Har hatt noen dråper friskt blod på papiret idag, litt murringer fremme i skambeinet og ryggen men ikke smerter.

Krysser fingrene for at det ikke er et dårlig tegn! Jeg hadde sikkert kommet til å testet på nytt og på nytt, men jeg vet ikke hva som er best å gjøre... håper det ikke er noe!
 
Hvis blødningen har stanset, ville jeg ventet med å teste på nytt. Spar den med ukesindikator til du er over 5+0, da skal den visst vise 3+. Hvis det er kjemisk, vil du blø omtrent som vanlig mentrasjon. Men det er et godt tegn at det har stoppet opp :) alt av slimhinner og sånn er veldog lettblødende, så det trenger ikke bety noe med en liten blødning ;)
 
Fortsatt ikke noe mer blod, men venter ett par dager til med ny test tenker jeg. Da får tiden vise. Men vil hcg gå ned om det foreksempel har stoppet å utvikle seg men ikke kommet ut av seg selv?
 
Gjorde det hos meg, det var slik jeg merket det. At strekene ble svakere
Huff. Når begynte du å blø da? Her er det fortsatt positive fine tester, å blødningen har jeg ikke sett noe til siden igår. Var ikke mye som kom igår men nok til at de kom på papiret når jeg tørket meg å en dråpe i trusa. Murringene er på å av (som ved tidligere graviditeter). Kvalmen er innom så smått, men kanskje litt stress som gjør det. Nervepirrende dager:)
 
Huff. Når begynte du å blø da? Her er det fortsatt positive fine tester, å blødningen har jeg ikke sett noe til siden igår. Var ikke mye som kom igår men nok til at de kom på papiret når jeg tørket meg å en dråpe i trusa. Murringene er på å av (som ved tidligere graviditeter). Kvalmen er innom så smått, men kanskje litt stress som gjør det. Nervepirrende dager:)

Mine symptomer forsvant helt over natten og testene halverte seg i styrke hver dag. Begynte å spotte mørkebrunt og fikk til sist kraftige blødninger med klumper. Ikke så lett å ikke bekymre seg, men prøv å tenke positivt og at det bare er skjøre slimhinner(noe som er helt vanlig ) sa merker man god i magen ihvertfall.
 
Da jeg hadde en SA blødde jeg (koagler) og hadde smerter, sterkere enn vanlige menssmerter.

Jeg blødde for øvrig i uke 4, 8 og 12-13 i dette svangerskapet (blødde ikke i første svangerskap). Jeg er nå i uke 20, og oul viste at alt er bra med lille.

Det kan selvsagt gå begge veier for deg nå, men det høres positivt ut at blødningene har stanset og at du ikke har kraftige menssmerter. Masse lykke til:)
 
Tok digital igjen idag som viser 1-2 uker gravid. Tok en cb plus test også som var klart positiv innen tidsfrist (som sist, men ikke noe sterkere) men streken ble svakere (nesten borte etter tidsfrist.(?) Kvalmen er her å ømme pupper. Visst jeg har en SA, når starter man å blø da? Blør ikke å har ikke smerter.
 
Last edited:
Tok digital igjen idag som viser 1-2 uker gravid. Tok en cb plus test også som var klart positiv innen tidsfrist (som sist, men ikke noe sterkere) men streken ble svakere (nesten borte etter tidsfrist.(?) Kvalmen er her å ømme pupper. Visst jeg har en SA, når starter man å blø da? Blør ikke å har ikke smerter.

Jeg har ikke erfaring med sa, så kan ikke svare så klokt, men krysser fingrene!
 
Back
Topp