SA-risikokalkulator

Moxie

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg sa det var lagt ut en tabell om dette, men siden ulike faktorer påvirker dette i stor grad, så prøvde jeg å finne noe som tok hensyn til det. Og da fant jeg denne:

https://datayze.com/miscarriage-chart.php

Jeg fikk jo mye høyere risiko enn snittet når jeg bare la inn alder (39), men når jeg la inn de andre dataene, så kom jeg faktisk bedre ut av det enn snittet! :)

26.1% for meg på 3+4
 
Kult :) 4+5 i dag og 18,1% for at dette går dårlig eller 81,9% sjanse for at dette går bra :D
 
Jeg synes ikke denne noe støtte, kan jo være MA.
Kan tror jeg er 6+3 og veldig liten sjangse, men det kan jo ha gått galt allerede i uke 4-5.
 
Jeg synes ikke denne noe støtte, kan jo være MA.
Kan tror jeg er 6+3 og veldig liten sjangse, men det kan jo ha gått galt allerede i uke 4-5.
Men da er jo jo allerede gått galt. Dette er jo bare ift sa :)
MA er umulig å ha en statestikk på dag for dag og uke for uke fordi det er noe som oppdages på ul :)
 
13,8% sjanse for abort[emoji4] 6+3. Syns ikke det var så ille[emoji4]
 
12% sjangse på denne, den andre sier 7%.... Tror jeg liker den andre bedre :(
 
26,7 % ved 4+3
 
16,6%. 83,4% sjanse for at det går bra[emoji16][emoji173]️
 
Jeg sa det var lagt ut en tabell om dette, men siden ulike faktorer påvirker dette i stor grad, så prøvde jeg å finne noe som tok hensyn til det. Og da fant jeg denne:

https://datayze.com/miscarriage-chart.php

Jeg fikk jo mye høyere risiko enn snittet når jeg bare la inn alder (39), men når jeg la inn de andre dataene, så kom jeg faktisk bedre ut av det enn snittet! :)

26.1% for meg på 3+4
Idag 4+6 er risikoen generelt 19,9.
25,8 hvis jeg kun legger inn alder. Ned til 20% hvis jeg ligger til tidligere fødsler. Legger jeg inn abortene også havnet jeg på 25,8.
Legger jeg inn alle parameter ender jeg på 23,7%
 
Idag 4+6 er risikoen generelt 19,9.
25,8 hvis jeg kun legger inn alder. Ned til 20% hvis jeg ligger til tidligere fødsler. Legger jeg inn abortene også havnet jeg på 25,8.
Legger jeg inn alle parameter ender jeg på 23,7%
Kommet ned i 22,6% med alle faktorer lagt inn nå.
 
5,3% med alle parametre lagt inn. Ganske gode odds, mao [emoji5]
 
Back
Topp