SA OPP JOBBEN

Venter.på.nr 2

Forelsket i forumet
puh , i dag sa jeg opp, for dere som leste tidligere innlegg,holdt ikke ut lenger!! brøt sammen på jobb i dag, ikke så kult! er redd hvordan det skal gå med lille ba hvis jeg ikke tenker på psyken min, skal ha ett møte på tirsdag, gruer meg!!!! hvis noen har råd og tips på rettigheter og økonomi så er alt velkommen med takk, har ikke jobbet de magiske 6 mnd enda!!
og til dere som evt jobber for hespetre som driver med psykisk nedbryting det er ikke verdt det

skjønner veldig godt hvordan du har det! har selv jobbet under en psykopat!! [:'(] det er noe skikkelig dritt! var bare 20 år da,så det er jo noen år siden,men får vondt i magen hver gang jeg støter på han i byen! sa også opp selv og det var deilig! var jo ikke gravid da som du er nå,men det er noe med det å få si opp til sånne folk! jeg var skikkelig sint også og sa han ett par "gode" ord! [:D] herlig! håper du føler deg bedre nå! skjønner du gruer deg til møte,men tenk bare at du har alle oss i ryggen!! [:D]  klem

å tusen takk dere!!! samboer støtter meg, og det er så godt!!
ja jeg gruer meg AS. hun er så agressiv så går ikke å snakke med henne.
nå skal jeg på trygdekontoret å finne ut av ting,klem til dere

huff, det hørtes ikkje bra ut... vist du sjukmelder deg må arbeidsgjevaren betale for 15 arbeidsdgar trur eg, det hadde ho jo egentlig fortent. lykke til:)

Sykmeld deg du!!

Back
Topp