Mamma til 3 :)
Forelsket i forumet
Takk så myeSniker litt
For en spennende tråd!! Gratulere så mye med mirakelet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk så myeSniker litt
For en spennende tråd!! Gratulere så mye med mirakelet![]()
TakkFantastisk! Gratulerer![]()

Helt herlig <3Fantastisk mirkalspire![]()
Takk!Så fantastisk!! Gratulerer
TakkGratulerer SÅ mye!Det er virkelig et mirakel!
Så fantastisk!
Takk! Hadde det på følelsen jeg og, men var litt redd for å virke sprø når jeg tok det opplitt vanskelig å senke skuldrene helt! Tenker fremdeles på hvor fort det var å spontanabortere. Menmen
TydeligvisHerregud er det mulig!!![]()

Ja ikke sant ? Gått fra sjokk til glede her nå. Går bare rundt å smilerDette var gøy å høre!!!så morsomt!
godt med noen positive historier. Begynte nesten sippe litt jeg nå
![]()
Jeg er spesiell! Hehehe! Takk for all støtte <3Tror nok det var noe galt med den ene, og kroppen ordnet opp selv på en helt fantastisk måte som berget den andre. Har aldri hørt om noen som har abortert, selv en tvilling, uten å blø! Så hvis livmorhalsen er lukket og babyen som gjenstår er frisk og rask, så var det slik det skulle være.![]()
TakkSå utrolig kjekt! Gratulererfikk en tåre i øyet selv
![]()

Takk. Ja vi er overlykkelige og litt forvirra enda, men det er bare gøyHar vært så spent på denne oppdateringen, og fulgt tråden i noen dager. Ble så glad for å høre at alt er bra. Gratulerer til dere!
Oul er en grundig undersøkelse, da det er denne som i hovedsak brukes for å avdekke avvik. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at de ikke sjekker grundig, det er det hele oul handler omFikk aldri den "foster-ekspert"timen. Hun som tok ul, hadde det forsåvidt travelt... Men dårlig uansett,synes jeg. Får håpe vi får vite mer førstkommende mandag(oul) om alt faktisk er Ok. Kjenner meg litt nervøs. Og vet ikke om det er greit å spørre om litt mer grundigere ul, når vi først er der. Isåfall hvordan man spør;/
Oul er en grundig undersøkelse, da det er denne som i hovedsak brukes for å avdekke avvik. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at de ikke sjekker grundig, det er det hele oul handler omFikk aldri den "foster-ekspert"timen. Hun som tok ul, hadde det forsåvidt travelt... Men dårlig uansett,synes jeg. Får håpe vi får vite mer førstkommende mandag(oul) om alt faktisk er Ok. Kjenner meg litt nervøs. Og vet ikke om det er greit å spørre om litt mer grundigere ul, når vi først er der. Isåfall hvordan man spør;/
Vet jo at det er en grundig undersøkelse i seg selv! Det er bare det at jeg tenker det er noe ekstra, enn den vanlige undersøkelsen, som skulle vært sjekket, men vet liksom ikke hva. Regner med det er en grunn til at det finnes eksperter,som jeg egentlig skulle tilOul er en grundig undersøkelse, da det er denne som i hovedsak brukes for å avdekke avvik. Tror ikke du trenger å bekymre deg for at de ikke sjekker grundig, det er det hele oul handler omEllers kan du uttrykke bekymringene dine hvis det er noe du føler du ikke får svar på, så sjekkes det nok ekstra så du får litt ro.