SA og strekking i magen:/

Åååh, så bra! Har fulgt med på denne tråden på sidelinjen, og var spent på oppdateringen. Gratulerer! Et lite mirakel det der :)

Utrolig <3 Det må være utrolig sjeldent?? Gratulerer og håper resten av svangerskapet går knirkefritt.

Gratulerer så masse med mirakelspiren<3 tenkte det måtte være noe der inne ja! Nå er det bare å senke skuldrene og glede seg til januar :)

Sniker litt:p
For en spennende tråd!! Gratulere så mye med mirakelet :D

Utrolig <3 Det må være utrolig sjeldent?? Gratulerer og håper resten av svangerskapet går knirkefritt.
Hun som tok ultralyden hadde ikke hørt om det før, så vil tro det er ganske sjeldent ja. Ringte overlege og jeg skal tilbake til noen foster-eksperter senere. En plass i 5 etg på St Olav. Så alt er litt spennende :) vi får bare håpe alt går bra :)

Gratulerer så masse med mirakelspiren<3 tenkte det måtte være noe der inne ja! Nå er det bare å senke skuldrene og glede seg til januar :)
Takk! Hadde det på følelsen jeg og, men var litt redd for å virke sprø når jeg tok det opp ;) litt vanskelig å senke skuldrene helt! Tenker fremdeles på hvor fort det var å spontanabortere. Menmen

Back
Topp