Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttÅååh, så bra! Har fulgt med på denne tråden på sidelinjen, og var spent på oppdateringen. Gratulerer! Et lite mirakel det der![]()
takk 
Var det eg visteFremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!
Takk!Så herlig gratulerer![]()
Hun som tok ultralyden hadde ikke hørt om det før, så vil tro det er ganske sjeldent ja. Ringte overlege og jeg skal tilbake til noen foster-eksperter senere. En plass i 5 etg på St Olav. Så alt er litt spennendeUtrolig <3 Det må være utrolig sjeldent?? Gratulerer og håper resten av svangerskapet går knirkefritt.
Takk! Hadde det på følelsen jeg og, men var litt redd for å virke sprø når jeg tok det oppGratulerer så masse med mirakelspiren<3 tenkte det måtte være noe der inne ja! Nå er det bare å senke skuldrene og glede seg til januar![]()
Takk! Ja det er helt fantastisk at det går an!Tidenes solskinnshistorie! Gratulerer!

Hehe,ja det er lett å bli rørt i disse dagerFår tårer i øynene jeggratulerer med at det var tvillinger og det har gått bra med den ene
![]()