Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Lykke til i morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fremdeles graviiiidSpent på å høre oppdatering.
var en tvilling som jeg spontanaborterte !!Åååå,...jeg visste detFremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!
Oj shiiiitFremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!
Fantastisk. Tipper du ble lettet og helt i 1000 nåFremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!

Helt herligÅååå,...jeg visste detSå utrolig fantastisk <3 Hvor langt er du på vei?
Absolutt !!Fantastisk. Tipper du ble lettet og helt i 1000 nå![]()

Håper jeg og! OverlykkeligOj shiiiitså "bra"
håper det går bra med denne da !!!!!!
Så fantastisk ☺ nå blei jeg glad ❤Fremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!
Fremdeles graviiiidvar en tvilling som jeg spontanaborterte !!
Jeg ooogSå fantastisk ☺ nå blei jeg glad ❤

Skulle sjekke etter rester med den tanga de bruker. Hun sier hun ikke finner noe blod, eller rester og at alt ser fint ut. Hun sa også at siden jeg mente jeg hadde kjent livmora over symfysen,så skulle hun sjekke om alt var bra. Hun bruker innvendig ul og ser sjokkert ut og sier"ehm, du har visst en baby her " så fikk jeg se selv, og gledestårene kom med en gang!Å herregud!så sykt bra, gratulerer! Må ha vært sykt å finne ut!
Skulle sjekke etter rester med den tanga de bruker. Hun sier hun ikke finner noe blod, eller rester og at alt ser fint ut. Hun sa også at siden jeg mente jeg hadde kjent livmora over symfysen,så skulle hun sjekke om alt var bra. Hun bruker innvendig ul og ser sjokkert ut og sier"ehm, du har visst en baby her " så fikk jeg se selv, og gledestårene kom med en gang!![]()
Livlig krabat som hadde et hjerte som slo
![]()
Var i sjokk og glemte å spørreDet kan jeg tenke meg! Hvor stor var den?![]()
Åh så fantastisk og rart på samme tid <3 håper alt går fint nå daHelt herlig![]()
Ifølge menstermin, unnfangelse og el så er jeg 13+0, men hun som tok ul mente det var 13 + noen dager. Så vet ikke.
Ja, akkurat sånn jeg føler det Håper jeg og<3Åh så fantastisk og rart på samme tid <3 håper alt går fint nå dakrysser fingrene
TakkÅå så hyggelig! Dette var jo bare utrolig! Gratulerer!!![]()