Nøtteliten94
Andre møte med forumet
Tenkte det er greit å ha en egen tråd her for alle som er usikker på om ting går bra eller ikke.
Her kan vi dele våre bekymringer og mistanker
Her kan vi dele våre bekymringer og mistanker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så trist å høre. Dette er en vond tid. Krysser fingrene for at det går veien neste gang når dere er klar for det. Håper du er omgitt med kjærlighet og har tid til å ta litt ekstra god hensyn til deg selv. Sender en god klemDet gikk ikke vår vei denne gangenVi fikk konstatert MA på sykehuset i går kveld og jeg har fått med meg tabletter som jeg skal ta på fredag for å sette i gang aborten.
Det er vondt at det skulle ende slik, i hvert fall med tanke på at vi så hjerteaktivitet før helgen, men vi er samtidig lettet over at vi oppdaget det nå og ikke på ultralyd i uke 12/13. Det hadde vært mye verre og vanskeligere å håndtere.
Vi trøster oss med at vi alltids kan prøve igjen når dette er over og at det forhåpentligvis går bra neste gang![]()

Fikk plutselig en veldig ro over meg idag, tenkte at kanskje det kan gå bra allikevel. Ikke tid hos private gynekolog før etter helgen - stappfult over alt. Skal til legen da uansett og be om henvisning for å sjekke om blod på papiret bare er noe uskyldig eller om det er en ma på gang. Sitter ellers hjemme med 2 syke barn så satser på at de er friske over helgenHvordan går det med dere?![]()