sa noen sulten??

gryjenta

Forelsket i forumet
guud så sulten jeg er for tiden[:(] vert det hele svangerskapet men spesiellt fra uke 30..magen rumler konstant!! spiste en hel pizza(stor med peparoni!) kl 18 og nå rumler magen igjen!! er det mulig??[:(] er skikkelig plagsomt å være så sulten hele tiden! våkner på nettene også av at magen skriker etter mat..selvom jeg spiser rett før jeg legger meg![:-] helt håpløst..gleder meg virkelig til matrutiene blir normale igjen[:D]noen andre som lider av det samme?[8|] 5 weeks to go[:D]

...jeg sliter med det motsatte... er aldri sulten, men vet jeg må ha mat. INGENTING frister! og så må jeg passe på å ikke spise senere enn kl 19, for da får jeg ikke sove senere pga kraftig halsbrann... men til gjengjeld må jeg, som deg, stå opp midt på natta og spise en skive og litt melk...

Hmm.. *Kommer på at jeg ikke har spist i dag*

Finne noe og spise...[&:]

Jeg er IKKE flink nok til og få i meg mat, må tvinge det i meg..
Matlei delux [:'(]

hehe åh dere er heldige[;)] jeg er lei av å måtte ha noe i munnen hele tiden hvis ikke føler jeg at jeg nærmest dør av sult[:'(]

Jeg gjorde det for noen uker siden, og jeg blir kvalm når jeg ikke spiser så det var veldig irriterende [:'(] Magen rumla hele kvelden og våkna mange ganger i løpet av natten.. Men nå har det gitt seg, heldigvis [:D]

Back
Topp