SA/MA

malingullet

Glad i forumet
Våknet i natt av voldsomme smerter. Skulle på do idag tidlig og når jeg tørket meg var det endel friskt blod. I hele dag har det økt på med smerter og jeg kjenner det godt i ryggen. Blødningen har mer eller mindre stoppet og det som kommer nå vær gang jeg ber på do er brun/svart[8|] også har jeg fått feber. Hva skjer???

er vel en 6 uker nå. Var kun det blodet som kom i dag tidlig. ikke noe mer enn det

Ring legen med en gang imorgen og bli henvist til sykehuset,så får du iallefall svar.Jeg hadde SA i november,uke 8 og det var som jeg fikk mensen,ingen voldsomme sterke smerter,bare de "vanlige" smertene i rygg og mage,blødde litt i 2 dager før det virkelig kom.,da holdt jeg på i nesten 2 uker.
Er så mye som skjer med kroppen i begynnelsen av et svangerskap,er slett ikke sikkert det er noe galt![:)]
Lykke til![:)]

Jeg mistet i uke 5. da hadde jeg ingen smerter, men fikk vite at det var fordi embryoet hadde vært dødt før det fikk festet seg. Blødde bare litt på morningen en dag, så sluttet det. Men dagen etter blødde jeg litt på morningen og så mer og mer utover dagen. Men det finnes også mange andre grunner til å blø, så jeg ville ringt legen slik at du får bekreftet/avkreftet hva som ahr skjedd...

ja skal ta en tlf i morgen så får vi se. De sier vel at det ikke er noe og at jeg må se det ann. Tyyyypisk legekontoret

ORIGINAL: malingullet

ja skal ta en tlf i morgen så får vi se. De sier vel at det ikke er noe og at jeg må se det ann. Tyyyypisk legekontoret

Stå på ditt og si at du har sterke smerter,ikke la de avfeie deg!! Lykke til![:)]

Back
Topp