SA igjen

pant

Andre møte med forumet
Opplevde i går min 2 SA siden juli 08. Ringte legen, men de kunne ikke gjøre noe før jeg eventuelt får 1 SA til [:(]
Har noen her inne opplevd å bli gravid etter 2 SA og at det da har gått bra?
 
Sender deg en god trøsteklem..håper du snart lykkes, og sitter med en frisk liten baby i armene dine. klem
 
Sender deg en trøsteklem og håper at det snart sitter en frisk spire...lykkelykke til!!!![:)]
 
Trist å høre at du har hatt en ny SA [:(] 
 
For å oppmuntre deg litt har jeg hørt og kjenner flere som har mistet mange ganger (ei faktisk 6 ganger!!) og likevel fått friske barn etter det. Ikke gi opp håpet! Og kanskje du i det minste kan få en tidlig UL neste gang? Bare for å se at fosteret utvikler sånn som det skal, og at du kan slappe mer av?
 
*Klemmerpå*
 
Så trist å høre[:(] Syns det var ille nok å miste en gang - men to ganger må være helt forferdelig[&o] Men søsteren min har opplevd å miste 2 ganger før det gikk bra 3 gangen - så det er absolutt håp! Det minste du burde vært lovet av legen, var i alle fall en tidlig UL når du blir gravid igjen.
 
God klem
 
fikk beskjed da jeg mistet nå siste gangen at det er faktisk er ganske vanlig at man mister to ganger før man lykkes. så jeg lever i den trua at neste gang skal det gå bra..[;)] siden jeg har hatt to MAer nå.
 
men lykke til videre..
 
Kjempe trist å høre at du har måttet gå igjenom dette.... Men det gjeng nokk bra neste gang skal du se.[:)]  Veit dama til min bror hadde 2sa etterkvarandre fyre dei fekk han fyste, og har fått tre perfekte gutter etter det...[:)]  Så det kan fint gå bra neste gang...[:)]
 
Back
Topp