Sa i uke 7...

Jeg fikk og migrene dagen før babyens hjerte sluttet å slå. Tror du det er et slags forvarsel?
Jeg har googlet meg grønn faktisk. Finner en del i amerikanske og britiske forum om det, der mange har opplevd det.. på norsk finner jeg ingenting..
jeg skal nevne det på mandag og spørre om legen har hørt om det. I såfall er det jo interessant..

Jeg har googlet meg grønn faktisk. Finner en del i amerikanske og britiske forum om det, der mange har opplevd det.. på norsk finner jeg ingenting..
jeg skal nevne det på mandag og spørre om legen har hørt om det. I såfall er det jo interessant..
Ja,absolutt interessant. Oppdater gjerne :happy:

Jeg har ikke mistet, men hadde en del blødninger i første svangerskap og det gikk bra. Lykke til på mandag, håper alt ser fint ut :Heartbigred

Jeg hadde også en SA i uke 7. Fikk litt blod på papiret dag 1. Ingenting dag 2 og dag 3. Spottet litt dag 4. Spottet mer dag 5. Med noe magesmerter, blødde litt både dag 6 og dag 7. Og spotting dag 8. Og 9. Blødde totalt mye mindre enn en vanlig menstruasjon. Og aldri veldig vondt.

Håper alt er fint, ønsker deg lykke til :)

Back
Topp