Sa i uke 7...

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
begynte å småspotte på tirsdag. I dag tok det seg opp og nå blør jeg.
Kun svake murringer.
Noen som husker når smertene kom? Husker ikke så mye fra sist spontanabort og ved ma har jeg fått cytotec på sykehus og vært innlagt.

Vil bare nevne at jeg har blødd i begge mine svangerskap uten å miste. Håper alt går bra med deg!

Hadde flere blødninger uten årsak i et av de andre svangerskapene, det gikk ikke bra men det var ikke derfor..

Har blødd en stund nå men ingen smerter utover lett murring.
Skal på ul på mandag men det er avsindig lenge til...

Hadde sa og aldri smerter så de trenger ikke å komme....

Hadde flere blødninger uten årsak i et av de andre svangerskapene, det gikk ikke bra men det var ikke derfor..

Skjønner det :( håper det går bra og at du klarer å finne noen distraksjoner i helgen! Jeg hadde ingen smerter da jeg blødde, litt mensmurringer, men ikke direkte vondt. Med første blødde jeg ofte, men bare litt hver gang. Med nr to hadde jeg er par tilfeller der jeg blødde ganske mye over 2-3 dager. Da fant de en blødning mellom livmorveggen og morkaken, og jeg måtte ta det veldig rolig minst en uke.

Huff de dagene før UL er vonde og lange. Håper den viser en spire i magen

Hadde sa ifjor, men hadde ingen smerter. Bare hjertesmerte
Håper det er ufarlig/at det går bra.. Mandag er en evighet i situasjonen du er i nå:(
Klem:Heartpink

Hadde sa ifjor, men hadde ingen smerter. Bare hjertesmerte
Håper det er ufarlig/at det går bra.. Mandag er en evighet i situasjonen du er i nå:(
Klem:Heartpink
Kan jeg bare spørre hvordan du blødde?

Ja kan det..
Onsdag: spotta bittelitt (tror det var helt lyst)
Torsdag: ingenting
Fredag: litt lyst blod da jeg våkna, to små flekker
Lørdag: som en medium mens
Søndag: som en medium mens, alt kom ut

Ja kan det..
Onsdag: spotta bittelitt (tror det var helt lyst)
Torsdag: ingenting
Fredag: litt lyst blod da jeg våkna, to små flekker
Lørdag: som en medium mens
Søndag: som en medium mens, alt kom ut
Høres veldig likt ut da.. har ikke blødd klumper eller noe..

Jeg har blødd i 2 svangerskap. Den ene gangen mista jeg, men det var sannsynligvis ikke grunnet blødningene. Har blødd litt rødlig /spotting ene gangen fra uke 6 til 11 og en annen gang mange styrtblødninger med samme mengde som en hel menstruasjon på et par timer. Hadde da et hematom.

Jeg har blødd i 2 svangerskap. Den ene gangen mista jeg, men det var sannsynligvis ikke grunnet blødningene. Har blødd litt rødlig /spotting ene gangen fra uke 6 til 11 og en annen gang mange styrtblødninger med samme mengde som en hel menstruasjon på et par timer. Hadde da et hematom.
Jeg hadde en Styrtblødning i uke 10 da jeg mistet i uke 16.. de fant ikke ut hvorfor jeg blødde men det var ikke derfor jeg mistet.
Håper jo selvfølgelig at det er det denne gangen og, men fikk migreneanfall mandag kveld og følte alt av symptomer forsvant etter det.
To av gangene jeg har mistet før så har jeg også fått migreneanfall i forkant..
sukk..
Ventetiden er lang iallfall...

Jeg hadde en Styrtblødning i uke 10 da jeg mistet i uke 16.. de fant ikke ut hvorfor jeg blødde men det var ikke derfor jeg mistet.
Håper jo selvfølgelig at det er det denne gangen og, men fikk migreneanfall mandag kveld og følte alt av symptomer forsvant etter det.
sukk..
. Huff, skjønner godt at det er lenge til mandag. Håper for deg ❤️

Hvordan går det med deg nå?

Hvordan går det med deg nå?
Blør minimalt - kun litt spor.. har ikke vondt og har ikke hatt det i det hele tatt egentlig.
Har innstilt meg på at det ikke gikk veien denne gangen heller, men venter på blødning og smerter som ligner litt mer på saen jeg hadde i uke 9.. da hadde jeg rier og blødde så hinsides at jeg aldri har sett maken..

Blør minimalt - kun litt spor.. har ikke vondt og har ikke hatt det i det hele tatt egentlig.
Har innstilt meg på at det ikke gikk veien denne gangen heller, men venter på blødning og smerter som ligner litt mer på saen jeg hadde i uke 9.. da hadde jeg rier og blødde så hinsides at jeg aldri har sett maken..
Jeg høre at mange har blødning i graviditet og at alt blir ok til slutt,håper på det!

sukk..
Jeg fikk og migrene dagen før babyens hjerte sluttet å slå. Tror du det er et slags forvarsel?

Back
Topp