SA i helgen

Lenesn

Andre møte med forumet
Da må jeg med tungt hjerte forlate dere. Hadde en spontanabort i helgen, og lykken ble desverre kortvarig. Føler meg helt tom. Var 11 uker på vei i går.

Men lykke til videre jenter!
Klem

Huff.. dette var virkelig trist å lese. Lykke til neste gang og håper at spiren klorer seg fast neste gang:)

så trist :/

Dere må h lykke til videre!

Trist :(
Lykke til videre, håper at spiren sitter igjen snart :)

:((( blir lei meg!!! :((( vondt! Hvordan går d me deg??

tusen takk for omtanken jenter.. helt til i kveld har jeg helst konsentrert meg om de fysiske smertene. Men nå har sorgen og tristheten kommet over meg. Vi har prøvd lenge å bli gravid også. Fikk resept på pergotime, og da satt spiren på første forsøk.. Men den slapp da også..
Jeg skal på jobb igjen i morgen, og må innrømme at det blir litt tungt. Jeg jobber i barnehage, og da må man vere helt på når man er på jobb, litt usikker på om jeg klarer det i morgen.

Å nei  - også kommet helt til uke 11 da :'(
Stakkars, stakkars deg!!
Håper dere ikke er skremt fra å prøve på flere barn når dere er klare for det igjen (vet det er tidlig å snakke om det nå når du er midt oppi alt...)
Lykke til videre kjære deg, dette var virkelig triste nyheter! :(

Kondolerer ;o( Forferdlig når det skjer når man begynner så smått å føle seg trygg ;( Stor klem

utrolig leit!

Trist å høre :-(

Jeg hadde en SA i uke 13 første gang jeg var gravid, så jeg skjønner så skrekkelig godt at det er veldig vondt. Jeg var ikke klar over at man kunne føle en så enorm sorg over å miste en liten skatt jeg ennå ikke hadde møtt.
Jeg håper du og mannen din gir hverandre masse støtte fremover. Når dere og kroppen din er klare for å forsøke igjen, så håper jeg at det går mye bedre da :-)
Lykke til! 

Back
Topp