Knerten3
Glad i forumet
Herlighet så fantastisk da ❤Ville bare komme innom og si at jeg fikk EL 2 uker etter SA og sitter nå med knallpositive tester igjen!
Ny termin er 10.juni!
Kommer til å snike litt her inne selv om dere ligger litt foran meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet så fantastisk da ❤Ville bare komme innom og si at jeg fikk EL 2 uker etter SA og sitter nå med knallpositive tester igjen!
Ny termin er 10.juni!
Herlighet så fantastisk da ❤
Ville bare komme innom og si at jeg fikk EL 2 uker etter SA og sitter nå med knallpositive tester igjen!
Ny termin er 10.juni!
Åååh, så bra, gratulerer!Ville bare komme innom og si at jeg fikk EL 2 uker etter SA og sitter nå med knallpositive tester igjen!
Ny termin er 10.juni!

Ville bare komme innom og si at jeg fikk EL 2 uker etter SA og sitter nå med knallpositive tester igjen!
Ny termin er 10.juni!
Så trist å høre. Sender masse omtanke til dere. Ta vare på hverandre og håper dere får god hjelp av helsevesen. Opplevde selv en ma i januar, det var veldig leit. Nå er jeg gravid igjen, og veldig mange opplever å bli raskt gravid igjen (om det er det man ønsker).![]()
Så trist![]()

Ååå så koselig å høreHun har ny termin, så hun er gravid igjen![]()
Bare så vi andre som gratulerer ikke høres helt ut som idioterÅåå så koselig å høre![]()

Ny termin er 10.juni!
Hun har ny termin, så hun er gravid igjen![]()