Sa far noe morsomt, dumt, rart under fødsel?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
15 ting menn ikke bør si under fødselen

Noen ganger er den vordende pappaen til god hjelp under fødselen – andre ganger ikke. Men det er noen ting du IKKE vil høre fra ham.

Les hele artikkelen her!

Hva fikk du høre?
 
Min mann har tendenser til å synes synd på seg selv, spennende å se hvordan han kommer til å forholde seg under fødselen. Skal se på at han begynner å klage på søvn, hvor lang tid det tar osv.
 
Han var litt for opptatt av telefonen sin i starten av fødselen, og det passa ikke inn i planen min. Han fikk valget mellom å legge den bort, eller gå ut. Valgte heldigvis det første, men han var litt gretten til å begynne med. Men jeg tror det var fordi han ikke helt skjønte at fødselen var skikkelig i gang ;)
 
Hehe ;) min kom frem 20 min før.. Ganske bra iom fødselen tok 30 min fra det for alvor startet :p (ringte han før vannet ble tatt og godt er det hvis ikke hadde ikke han rukket fram heller..)
Hehe;) trodde jeg hadde bedre tid siden jeg ble satt igang, men neida:p ringte med en gang jeg begynte å kjenne noe (reisevei med 2 ferger), så han kom faktisk 2 timer etter:p Var en vond og intens fødsel..:p
 
Min var veldig sympatisk faktisk. Følte at det var godt å ha ham der. Han klarte å vente med spydighetene til vi var hjemme igjen. Han rakk heldigvis frem også, selv om han måtte bli igjen hjemme til hans foreldre kom til oss. Kjekt å ha en svigermor som vet å sette klampen I bånn etter å ha blitt vekket midt på natten.
 
Morsomt å se - husker at far til min eldste plutselig fikk en telefon ca kl 0645 fra sin mor (hadde sendt melding på natta da vi dro inn) hun jobber på en annen avdeling på sykehuset og lurte på om hun skulle komme og hilse på før hun begynte på jobb kl 0730. Hører mannen si "Jada, bare å komme!" Som om det var den mest naturlige ting i verden å be inn folk til fødestua.....! Hvorpå jeg skriker "NEI NEI NEI! Han kommer NÅ!" Gikk plutselig fra ikke så sterke rier til pressrier og han var født 0708 - så bestemor fikk komme opp i lunsjen sin ;)
 
Back
Topp