Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: S.ReveJeg bestilte hos Kari Utne på Bryne pga det lille jeg blødde.. Vil sjekke at alt er okay [8D] Ja, det var deilig hjemme hos mamma.. Men borte bra, hjemme best [:D]
åhh!!Så spennende!!
Vi skal 11 juni,det er en evighet til føles hvertfall slik,hehe!
Var det kos i oslo? [;)]
ORIGINAL: S.ReveDet må vi klarer å få til vel [:)] Hadde vært kjempe koselig [:)]
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
Har ikke kommet mer nei [:)] var bare pittelitt den ene dagen.. Mange jeg kjenner har vært hos henne og de skryter [:)] Tar seg god tid og snakker mye med oss.. Jeg gleder meg [8D] Skal bli spennende å se om vi får ny termin oss to [:-]
ja,har hørt litt delte meninger,men alle er førnyde!et vennepar av oss mente at det var litt sånn samlebånd,men at det alikevel var seriøst [:)]
Jeg tror nok at vår bli ny,er litt usikker,men tror gjerne at jeg er 1 dag og 2 lenger på vei hadde litt korte sykluser de siste månedene,men samtidig så har det vert stabilt noen måneder,så holder meg på 28 dager syklus og da termin 19 januar [:D] Tenk så morro dette skal bli!!Håper jeg får truffet deg engang også [:)]