S-P-Y!!!

Almy

Forelsket i forumet
NAV dritt!!!!!!!

For tusende gang har jeg levert sykemelding, og de klarer ikke å betale ut sykepenger...
Nå er jeg vel og merke i permisjon, men har ikke fått etterbetalt...

Begynner å bli rimelig lei av de retardene som jobber på nav lokal!!!
Jeg gikk 4 mnd sykemeldt før jeg fikk min første utbetaling...
blææææ, lei av hele NAV!!!

Dagens utblåsning[8D] Godt å ha det gjort! Og håper nå at babys snart finner veien ut.. [:)]
38 uker idag[:D]

Jupp NAV er nå dritt..!!!
Gubben min fikk ikke sykpengene sine før 4 mnd etterpå!! HALLO lissom..!! så nå når han er sykmeldt igjen blir det spennende å se om han får pengene til rett tid..

Det gjør han nok ikke.. :P

Tror det er en gjeng med lavere IQ enn et løvetannfrø som jobber der...[&:]

Kjedelig! Håper du får en stoooor og kjekk sum når du får etterbetalt! [8D]

har hatt samme problemene med nav her i kommunen da jeg gikk fra sykemelding til svangerskapspenger.. gikk laaaaang tid før pengene kom.. fikk heldigvis etterbetalt rubbel og bit. [:)] tenkte å være føre var med foreldrepengene.. leverte ALT selv som jeg hadde ordna selv.. papirer fra ditt og datt og sjefer meg her og regnskapsfører meg der.. fikk så til svar av NAV at jeg måtte forvente at det tok iallefall en måned etter at jeg hadde født før jeg fikk svar på når og hvor mye å sånn! Fikk brev i sist uke!! Svar ang foreldrepenger! WOW! gosj! der sto alt isammen! Hvor mye jeg skulle få og hvor stor dekningsgrad jeg hadde valgt! men måtte regne ut selv siste utbetalingsdato hvis jeg fødte før termin..... men gosjameg!![:D] svar FØR tia!! 
                                      Lykke til dere andre som sliter med NAV! har all medfølelse for dere!  Bare å mase på dem hele tia! Ring og purr å sjekk! Du prater jo sjelden med samme menneske uansett.. [;)] så sure må de bare bli.. he he

Lucky lucky you!!!![:D]

Jeg går innom på fredag, om ikke pengene har kommet inn til da, og da får de høre hva jeg mener om dem !! [:@]
Syns det er relativt frekt å la folk sitte uten penger (lønna si), når de vet at vi, som folk flest, har regninger o.l som ikke lar seg vente..

Heldigvis kom det penger fra lånekassen idag så jeg får betalt forsikring i morgen :)

gikk 6 mnd jeg uten å få betalt!! det største problemet dert er at du aldri får prate med noen som FAKTISK kan hjelpe deg, og har du først "forsvunnet" i systemet tar det tydligvis en hel evighet og årevis med masing før noen gidder å prøve å "finne deg igjen".. helt håpløst! [:'(]

Det skal ikke være lett, har hatt en del problemer selv men det var takket være en ubrukelig sjef og ikke nav[:@] Ser ikke ut som jeg får perm penger heller..sjefen min sender ikke inn papirene ho skal selv om nav har sendt både brev og ringt etter de...HÅPLØST [:@]

Back
Topp