Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Haha...det er vår eneste plan så langt. MEN...vi satser på at vi er rik etter bryllupet ([:-]), så da skal vi nok en tur med Adrian, som kun skal gå på hans premisser. Kanskje legoland eller noe. Og så satser vi på en honeymoon enten på sensommeren eller høsten, og da til varmere strøk [:D]
Jeg skal 4 uker på behandlingsreise til Montenegro i juni/juli. Kræsjer egentlig med når vi hadde tenkt å ha ferie. Enten en tur til Sverige eller lenger sør i landet. Vi får se.
Vi skal reise til Rhodos ei uke i mai[:D] og så skal vi enda en tur til syden sammen med hele familien til mannen min i september en gang, vi skal feire svigerfar sin 60 års dag, så de spanderer på alle[:D]
I selve sommerferien skal vi iallefall en tur i dyreparken, og vi har lovet gutta sabeltann show!
Lurer på om vi skal ha ei uke på Daftø og. Og selvfølgelig hyttetur på hytta til foreldrene til mannen min. Vi liker ikke bare å være hjemme i ferien, det er vi for rastløse til[:)]
Her blir det først og fremst bygging av hus, men vi skal også en tur til dyreparken i Kristiansand, familiebesøk i Bergen og forhåpentligvis bli det en sydentur[:)]
Først ruge ferdig, og så føde. Tror jeg skal være forsiktig med å dra så langt, men kanskje vi våger oss på en tur til Kristiansand helt i starten av ferien. Termin er tidlig i august.
Vi reiser 6 juni, til Side i Tyrkia.. direkte fra Ålesund.
Skal bli godt å kose seg i 14 dager, spesielt med allinclusive og 10 meter å gå til stranden [:)][:)][:)]
Jeg har eksamen 3 juni, og samboeren min som jobber på båt kommer hjem 3 juni, så håper virkelig at han ikke blir forsinket..
Jeg skal være forlover 23 juni og Christian skal tilbake på jobb 4 juli - 12 aug! (HEEEELE sommren) Så lurer på hva jeg og Isak skal finne på.
Jeg må vel jobbe litt, men spørs om vi tar oss noen bilturer ja! [:)][:)]
Ellers tenkte vi å legge ut leiligheten for salg, og evnt leige noe til vi finner drømmehuset... DET VAR OSS! [8D][8D]
Jeg skal på føden [:D][:D][:D][:D][:D] ( slutten av juli)...så heeeeeeeeeeele sommeren "litt" ødlagt....på en måte da.....Sååå jaaaaaa Marcus skal bli storebror [:D][:D][:D][:D][:D]
Vi skal trolig til danmark eller kristiansand en tur..
Så skal jeg og sambo til Contreyfestivalen i seljord (troolig) og så skal vi nok en helg til London ( eg har forelska meg i London [:D])
Så bereiste dere skal bli i sommer da jenter!![:D]
Her har vi ingen store planer ennå... Blir vel en uke hos svigers i Gausdal, Dyreparken i Kristiansand og Sommarland i Bø![:D] Jeg har jo "ferie" hele sommeren, så kommer nok til å ta noen helgeturer hit og dit! Ikke så langt til Sverige herfra![8D]